| کد خبر: 108226 |

قطار «کرمان - بم - فهرج و زاهدان» راه اندازی شد

قطار محلی کرمان - بم - فهرج و زاهدان فعلا با 4 واگن پیش بینی شده که واگن ها دو طبقه و مجهز به سیستم تهویه هستند.

نخستین قطار محلی کرمان - بم - فهرج و زاهدان با حضور سرپرست معاونت امور مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سایر مسوولان افتتاح شد.

به گزارش تین‌نیوز، سرپرست امور مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح این قطار در جمع خبرنگاران گفت: این قطار فعلا با 4 واگن پیش بینی شده که واگن ها دو طبقه و مجهز به سیستم تهویه هستند.
سید حسن موسوی بیان کرد: در هر واگن حدود 108 نفر صندلی تدارک دیده شده و تصور ما بر این است که این قطار هم در استان کرمان و هم در استان سیستان و بلوچستان مورد استقبال قرار بگیرد.
وی با اشاره به سیاست های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: قیمت این قطار نسبت به جاده کمتر بوده و با تخفیف هایی که داشتیم حدود 14 هزارو 100 تومان بلیت این قطار می باشد.
وی ادامه داد: برای مردم بم و فهرج به نسبت کاهش مسیر این قیمت نیز کاهش پیدا خواهد کرد و ضمن اینکه تخفیف ویژه ای برای دانشجویان دیده شده که با 30 درصد تخفیف می توانند بلیت این قطار را با 11 هزار 800 تومان خریداری کنند.
سرپرست معاونت امور مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: این قطار با توجه به درخواست اداره کل راه آهن کرمان که مورد تقاضای مردم دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان بود راه اندازی شده است.
وی افزود: این قطار صبح ها از سمت زاهدان به کرمان حرکت خواهد کرد و در مسیر مردم شهر های فهرج و بم نیز سهمیه بلیت دارند.
بنابر اخبار روابط عمومی اداره کل راه آهن کرمان، موسوی در پایان تصریح کرد: مسافران این قطار از سمت زاهدان به کرمان به قطارهای تهران و مشهد در کرمان نیز منتقل می شوند و زمان بندی که انجام شده می توانند از این قطار ها استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.