| کد خبر: 266408 |

◄ واکنش انجمن رانندگان بستان آباد به گزارش تین نیوز

بازرس انجمن رانندگان بستان آباد در پاسخ به گزارش تین نیوز با تیتر؛ اعتراض رانندگان کامیون بستان آباد ؛ در انجمن رانندگان این شهر چه خبر است؟! توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

بازرس انجمن رانندگان بستان آباد در پاسخ به گزارش تین نیوز با تیتر؛ اعتراض رانندگان کامیون بستان آباد ؛ در انجمن رانندگان این شهر چه خبر است؟! توضیحاتی ارائه کرد.

به دنبال گزارش اخیر تین نیوز که در آن انتقاداتی از عملکرد انجمن رانندگان کامیون بستان آباد مطرح شده بود، برومند عضو هیات مدیره و بازرس این انجمن ضمن تشکر از فرصت به وجود آمده برای شفاف سازی و برطرف کردن شبهات، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

وی در پاسخ به عدم ارائه بیلان مالی انجمن در 11 سال گذشته توضیح داد: بیلان مالی انجمن از زمان تاسیس این انجمن در مجامع قانونی سالانه به صورت مستمر ارائه شده و به تصویب هیات مدیره رسیده است و عدم ارائه بیلان مالی تکذیب می شود.

ضمنا آخرین انتخابات هیات مدیره  انجمن در سال 1395 به صورت کاملا قانونی برگزار شد و تمدید هیات مدیره تا سال 1398 با این انتخابات رسمیت یافت لیکن در سال 1398 به دلیل شیوع پاندمی کرونا و ممنوعیت هر گونه تجمع ، انتخابات انجمن لغو شد. انتخابات های دیگری نیز بعد از پایان کرونا برنامه ریزی شد که متاسفانه به دلیل تنشی که در مجمع اتفاق افتاد ، و این تنش نیز از ناحیه برخی حاضران در مجمع که به جای منافع جمعی مقاصد خاص طایفه ای و منطقه ای را دنبال می کردند بود، به نتیجه و خروجی نرسید. به هر شکل در تازه ترین اقدام در این زمینه، آگهی جدیدی برای برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن در جراید رسمی منتشر شده است و نامزدها می توانند تا 23 دی ماه برای شرکت در انتخابات ثبت نام به عمل آورند و 26 دی ماه شاهد برگزاری انتخابات باشیم.

برومند درباره دریافت نقدی حق عضویت و سایر خدمات نیز گفت: در مقطعی به دلیل نبود دستگاه کارتخوان و موانعی که برای تامین دستگاه کارتخوان وجود داشت، مبالغی به صورت نقدی دریافت شده که حساب تمام این مبالغ روشن است و کلیه وجوه مذکور نیز به حساب انجمن واریز شده که مدارک و مستندات آن قابل ارائه است.

بازرس انجمن رانندگان بستان آباد در ادامه با تکذیب صدور کارت هوشمند برای افراد غیرراننده و فاقد صلاحیت گفت: تمام ضوابط لازم در صدور کارت هوشمند رانندگان رعایت شده و این امر با ارائه مدارک لازم قابل اثبات است.

برومند درباره توزیع لاستیک یارانه ای به صورت تبعیض آمیز نیز گفت: بیان چنین اتهاماتی مایه تاسف است چرا که توزیع لاستیک ارتباطی به انجمن ندارد و توسط سامانه تحت مسئولیت وزارت صمت و توسط لاستیک فروشان انجام می شود که البته ما به عنوان بازرس و ناظر تخلفاتی در این زمینه مشاهده کردیم و متخلفان را هم مورد پیگرد قرار دادیم.

وی در پایان در مورد شائبه عدم حضور مستمر اعضای هیات مدیره در انجمن و یا اخذ تابعیت یکی از آنها از  کشور جمهوری آذربایجان تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بر اساس شرح وظایف محوله در انجمن حضور دارند و این که عضوی از هیات مدیره در انجمن غایب باشد یا تابعیت جمهوری آذربایجان را داشته باشد قویا تکذیب می شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 1 1

    انجمن رانندگان نود و نه درصد شهرستانها از نظر مالی فاسد و فقط به کسب قدرت و نفوذ خود میاندیشند وبازرسان هم غبرقانونی هستند .نه به فکر رانندگان بوده اند و نه اصلا رانندگان را از جنس خود میدانند ‌براحتی هرآنچه برضد خود بدانند تکذیب میکنند و بنده هم اصل انجمن رانندگان را غیرقانونی باید منحل شوند.کانون رانندگان هم باید منحل شود تا رانندگان راحت شوند .

  • ملیکا نوری 0 0

    اکثر هیئت مدیره و بازرس انجمن های رانندگان با همدیگه هم دست میشوند و رانندگان را برده خود میپندارند و از هر طریقی جیب راننده را خالی میکنند از جمله ارائه خدمات حمایتی دولتی توذیع لاستیک صدور کارت عضویت و هوشمند و غیره ایشان در حقیقت آفتابه دزد دولتی هستند