| کد خبر: 260306 |

تخلیه و بارگیری ۸ کشتی کالای اساسی در اسکله بندر امام در حال انجام است

سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: هشت فروند کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر امام در حال تخلیه و بارگیری هستند.

تین نیوز

داوود چگنی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۸ فروند کشتی به منطقه ویژه اقتصادی وارد و عملیات تخلیه و بارگیری این کشتی ها انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر هشت فروند کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر امام در حال تخلیه و بارگیری هستند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، چگنی افزود: در حال حاضر ۱۹ فروند کشتی در اسکله های مجتمع بندری مستقر هستند که از این تعداد ۸ فروند حامل کالای اساسی شامل ذرت، دانه روغنی، شکر و روغن خوراکی و ۱۱ فروند حامل کالای غیراساسی شامل مواد معدنی و شیمیایی، مواد نفتی، کالای عمومی و کانتینر هستند.

 سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: روند ورود کشتی به بندر امام خمینی (ره) مطلوب است و عملیات تخلیه و بارگیری شناورهایی که در اسکله پهلوگیری می کنند به خوبی انجام می شود.

چگنی عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد واردات کالاهای اساسی کشور از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) انجام می شود و در این زمینه عملکرد، مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالای اساسی بندر امام خمینی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.