| کد خبر: 152690 |

مرسک بهترین اپراتور کانتینری سال 2017 شد

شرکت کشتیرانی مرسک دانمارک جایزه بهترین اپراتور کانتینری سال 2017 را دریافت کرد.

تین نیوز

شرکت کشتیرانی Maersk   دانمارک جایزه بهترین اپراتور کانتینری سال 2017 را در مراسم Lloyd’s List Asia در سنگاپور دریافت کرد.

 به گزارش گروه بین الملل  مارین  تایمز، کشتیرانی مرسک این جایزه را به دلیل پیشرفت های مداوم در شبکه سازی، راه حل‎های پیشروانه دیجیتالی، و تامین مالی تجاری، که موجب شد مشتریانش بتوانند فعالیت خود را توسعه داده و به بازارهای جدید دست یابند، دریافت کرد.

روپش جین، مدیر اجرایی مرسک در جنوب شرف آسیا، اظهار کرد: "بسیار خرسندم که این جایزه را از سوی خطوط کشتیرانی مرسک دریافت می کنم. این جایزه نشان دهنده حمایت مداوم مشتریان و همکاران ما در دورانی چالش برانگیز برای مرسک بوده است. همچنین این جایزه به کارکنان ما متعلق است، کسانی که واقعا استحقاق دریافت آن را دارند."

طی سال 2017 میلادی خطوط کشتیرانی مرسک اصلاحاتی را در خدمات و محصولات قابل ارائه اش، بوجود آورد.

در مسیر آسیا به شمال اروپا خطوط کشتیرانی مرسک سرویس دیگری راه اندازی کرد که موجب بهبود زمان ارسال محموله ها شد. سرویس‎های جدید دیگری نیز در مسیرهای آسیا به سواحل شرقی آمریکا، و آسیا به غرب آفریقا راه اندازی شد.

تامین مالی تجاری نیز یکی دیگر از اقدام هایی بود که توسط مرسک انجام شد و ارسال محموله ها را برای مشتریان تسهیل کرد. این خدمات مرسک هم اکنون در سنگاپور، اسپانیا، هند، هلند، آمریکا، و امارات ارائه می شود.

از سوی دیگر، نوآوری‎های خطوط کشتیرانی مرسک مورد تقدیر قرار گرفت، بویژه مدیریت از راه دور کانتینری و فن آوری blockchain مورد توجه این مراسم واقع شد.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.