| کد خبر: 258044 |

◄ رشد 3.7 میلیاردی درآمد بیمه پاسارگاد از محل بیمه بدنه در خرداد 1402

بر اساس گزارش های مالی منتشر شده از سوی شرکت بیمه پاسارگاد درآمدهای این شرکت از محل بیمه بدنه خودرو در خردادماه سالجاری نسبت به ماه قبل با افزایش مواجه شده است.

تین نیوز

 گزارش های مالی منتشر شده از سوی شرکت بیمه پاسارگاد حکایت از آن دارد که درآمد این شرکت از محل بیمه بدنه خودرو در خردادماه سالجاری نسبت به ماه قبل با افزایش بیش از 3.7 میلیارد تومانی مواجه شده است.

شرکت بیمه پاسارگاد از جمله شرکت های بزرگ بیمه ای کشور محسوب می شود که بسیاری از فعالان حمل و نقل از خدمات متنوع این شرکت بهره مند می شوند.

بررسی گزارش مالی اخیر این شرکت در سامانه کدال حاکیست درآمدهای این شرکت از محل بیمه بدنه خودرو در خردادماه 1402 بالغ بر ۴۲۶,۵۴۷ میلیون ریال - چهل و دو میلیارد و ششصد و پنجاه و چهار میلیون و هفتصد هزار تومان – بوده است.

همچنین این شرکت در اردیبهشت ماه از بیمه بدنه خودرو ۳۸۹,۸۱۵ میلیون ریال - سی و هشت میلیارد و نهصد و هشتاد و یک میلیون و پانصد هزار تومان – درآمد کسب کرد. بر این اساس بیمه پاسارگاد در خردادماه امسال با رشد بالغ بر 3.7 میلیارد تومانی درآمدهای کسب شده از بیمه بدنه خودرو مواجه شده است.

با این وجود درآمدهای ناشی از بیمه بدنه خودرو در خردادماه 1402 همچنان سهم 4 درصدی از کل درآمدهای این شرکت بیمه ای را به خود اختصاص داده که برابر با سهم درآمد بیمه بدنه از درآمدها در اردیبهشت ماه سالجاری است.

بیمه پاسارگاد در خردادماه امسال ۱,۵۶۸,۱۸۰ میلیون ریال درآمد از بیمه نامه های ثالث – اجباری کسب کرده که سهم 15 درصدی بیمه شخص ثالث از درآمدهای این شرکت بیمه ای را نشان می دهد.

همچنین گزارش مالی خردادماه بیمه پاسارگاد حاکیست درآمد این شرکت از محل بیمه هواپیما ۲۳۹,۵۵۴ میلیون ریال بوده که 2 درصد از کل درآمدهای این شرکت را در این ماه پوشش داده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.