| کد خبر: 105976 |

پرشیا خودرو در رده نخست رضایت مشتریان

تین‌نیوز|  پس از کسب رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در سال گذشته، اکنون پرشیاخودرو موفق به دریافت رتبـه نخسـت در شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش خـودرو، در سـه ماه اول سال 95، توسـط شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران ISQI شده است.

ارزیابی انجام شده از سوی شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران در 5 شاخص تحویل خودرو، هزینه و زمان مصرف شده، توجه به خواسته مشتریان، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی و رضایتمندی کلی بود که شرکت پرشیاخودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در ایران، امتیاز مناسب را در هر شاخص کسب کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.