| کد خبر: 57439 |

تصادفات رانندگی در استان مرکزی ۶ کشته و مجروح در پی داشت‌

تین نیوز | رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: ۳ سانحه رانندگی در نقاط مختلف استان به‌وقوع پیوست که در اثر آن ۴ نفر کشته و ۲ نفر راهی بیمارستان شدند.
 
سرهنگ مهدی حسنی با اشاره به این سوانح اظهار داشت: 3 سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی به‌وقوع پیوست که در اثر آن 4 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.
 
وی افزود: در نخستین حادثه که در محور زالیان شهرستان شازند رخ داد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه اتوبوس با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این برخورد و شدت جراحات وارده به راننده و سرنشین پراید، متاسفانه هر دو آنان در دم جان سپردند.
 
رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: کارشناس تصادفات حاضر در صحنه علت این سانحه را انحراف به چپ خودروی پراید اعلام کرد.
 
سرهنگ حسنی با اشاره به سانحه دوم گفت: سانحه دوم که در محور اتوبان ساوه - تهران رخ داد یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو و یک دستگاه خودروی کامیون دانگ فنگ با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این حادثه سرنشین خودروی کامیون ایسوزو بر اثر شدت برخورد جان خود را از دست داد و راننده خودرو نیز مجروح و به وسیله واحدهای امدادی به مراکز درمانی انتقال شد.
 
وی افزود: کارشناس پلیس راه علت این سانحه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی ایسوزو دانست.
 
رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: در آخرین سانحه نیز، که در محور خنجین شهرستان کمیجان به وقوع پیوست یک‌دستگاه خودروی نیسان وانت واژگون شدکه در اثر این واژگونی راننده و سرنشین خودرو مجروح شدند که بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان، راننده به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ حسنی با اشاره به علت این سانحه گفت: کارشناس پلیس راه در بررسی‏‌های خود علت این سانحه نیز عدم توجه به جلو راننده خودرو اعلام کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.