| کد خبر: 50880 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ ماهان به مسافران اتوبوس تهران - ساری کمک کرد

تین نیوز | اگرچه در حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران شرکت هواپیمایی ماهان، انگشت اتهام مجلس به سمت این شرکت است، اما معاون مهندسی و تعميرات ماهان معتقد است نه تنها هیچ مسئولیتی متوجه آنها نیست، بلکه این شرکت به مسافران کمک هم کرده است.

فرامرز سروی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران شرکت هواپیمایی ماهان اظهار کرد: پس از فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد، به مسافران اعلام شد تا پرواز بعدی صبر کنند یا در صورت تمایل می توانند با اتوبوس منتقل شوند.

وی با اشاره به اینکه باید مسافران به حقوق خود آشنا باشند، افزود: مسافران با انتخاب خودشان با اتوبوس جابجا شدند و هیچ اجباری در کار نبود. در واقع شرکت هواپیمایی ماهان، به مسافران کمک کرد و خود را بی تفاوت نشان نداد.

معاون مهندسی و تعميرات شركت هواپيمايی ماهانی با تاکید بر اینکه هیچ مسئولیتی از منظر بروز حادثه متوجه شرکت هواپیمایی ماهان نیست، افزود: مسئولیت این حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل زمینی مربوطه است.

وی رعایت قوانین از نظر میزان استراحت راننده و سالم بودن اتوبوس را از سوی شرکت ها ضروری دانست و گفت: بر اثر بی احتیاطی راننده، تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.

یادآور می شود، در حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا با 28 مسافر شرکت هواپیمایی ماهان و سقوط در "دره ورسک"، 12 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خردمند 0 0

    یعنی جایگاه معاون مهندسی و تعمیرات این است که در این خصوص نظریه بدهند ایکاش ایشان به حافظه رجوع می کردند و یادشان می آمد لحظه برخود سوخو و توپولف روی باند مهرآباد و اینکه آقای ح س ف عقب وانت و زیر پتو از مهرآباد فرار کرد اون موقع هم چنین نظریه ای می دادید و یا فراموش کردید که برخی بزرگواران روز عزل از معاونت استاندارد از ایرلاین؟؟؟؟ مبلغی را قرض الحسنه دریافت نموده بودند خرد در سکوت است

  • ا ع 0 0

    یعنی تو این شرکت هیشکی دیگه جز این بنده خدا نیست؟ راجع به همه چی اظهار فضل میکنند!

  • باستانی 0 0

    اولاً اینکه این قضیه ربطی به معاونت فنی نداره و ایشان فقط باید در خصوص مسائل فنی نظر بدهند دوم اینکه شاید مسافر بگوید ما را با هواپیمای معیوب به مقصد برسانید، مگر هر چه مسافر گفت ایرلاین باید عمل کند؟ اصلاً مگر ایرلاین شرکت اتوبوس رانی هست که به صورت زمینی اقدام به هماهنگی اتوبوس برای حمل مسافرانش کند؟ کلاً شمایی که جدیداً رابطه خوبی با اتوبوس پیدا کرده اید، باید به مسافر اطلاع می دادید که یا منتظر بمانند تا پرواز آنها را به مقصد برساند و یا اگر نمیخواهند منتظر بمانند، خودشان فکری برای ادامه سفر خود بکنند. ایرلاین محل کسب ثواب و صواب نیست و شما می توانید لطف کنید و مهمانداران خودتان را سر و سامان دهید.

  • محسن شوله زرد آبادی 0 0

    به نظر من از آنجائیکه وزارت راه کلا بی خیال صنعت حمل و نقل هوایی ایران شده نمایندگان مجلس باید به این موضوع ورود کنند اولا باید یک تحقیق و تفحص در خصوص وضعیت این شرکت راه بیندازند و در مورد اعتراض مهمانداران و مشتریان این شرکت هم وزارتخانه را مورد باز خواست قرار دهند. با اصلاح ماهان و کوتاه شدن دست آن از سر شرکت هما می توان امیدوار بود که هما هم البته با مدیریت جدید دوباره به اوج باز گردد

  • 0 0

    آقای باستانی عزیز وقتی کسی که رشته تحصیلی اش مراقبت پرواز است و معاون مهندسی و فنی شرکت ماهان شود. پس انتظار اینکه ایشان را در هر منصب و مقام پاسخگویی هم ببینی تعجب بر انگیز نیست.

  • مهماندار ماهان 0 0

    اگر ماهان رو بکوبیم از نو بسازیم، دقیقا یک شرکت اتوبوس رانی تر و تمیز ازش در میاد.

  • 0 0

    جناب آقای سروی عزیز، اینگونه اظهار نظرها از جانب جنابعالی اصلا جای تعجب ندارد. شانس آوردید که در کشوری مثل ایران " مدیریت " می کنید وگرنه[…] عزیز دل برادر شرکت متبوع شما طبق قرارداد(بلیط) از مردم پول گرفته که آنان را " سالم به مقصد " برساند. پیاده کردن مسافر بی پناه در وسط راه نقض آشکار این تعهد نیست؟! مطمئنا اگر مدیر امور حقوقی ماهان اظهار نظر می کرد نیازی به نگارش این وجیزه نبود.