در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:
◄ ماهان به مسافران اتوبوس تهران - ساری کمک کرد
تین نیوز | اگرچه در حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران شرکت هواپیمایی ماهان، انگشت اتهام مجلس به سمت این شرکت است، اما معاون مهندسی و تعميرات ماهان معتقد است نه تنها هیچ مسئولیتی متوجه آنها نیست، بلکه این شرکت به مسافران کمک هم کرده است.
فرامرز سروی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران شرکت هواپیمایی ماهان اظهار کرد: پس از فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد، به مسافران اعلام شد تا پرواز بعدی صبر کنند یا در صورت تمایل می توانند با اتوبوس منتقل شوند.
وی با اشاره به اینکه باید مسافران به حقوق خود آشنا باشند، افزود: مسافران با انتخاب خودشان با اتوبوس جابجا شدند و هیچ اجباری در کار نبود. در واقع شرکت هواپیمایی ماهان، به مسافران کمک کرد و خود را بی تفاوت نشان نداد.
معاون مهندسی و تعميرات شركت هواپيمايی ماهانی با تاکید بر اینکه هیچ مسئولیتی از منظر بروز حادثه متوجه شرکت هواپیمایی ماهان نیست، افزود: مسئولیت این حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل زمینی مربوطه است.
وی رعایت قوانین از نظر میزان استراحت راننده و سالم بودن اتوبوس را از سوی شرکت ها ضروری دانست و گفت: بر اثر بی احتیاطی راننده، تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.
یادآور می شود، در حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا با 28 مسافر شرکت هواپیمایی ماهان و سقوط در "دره ورسک"، 12 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.