| کد خبر: 264398 |

کاهش عرض مسیرهای ترافیکی قم براساس آئین نامه طراحی راه های شهری

در راستای اجرای آیین نامه طراحی راه های شهری، عرض بعضی بلوارهای شهرداری قم کاهش پیدا می کند.

تین نیوز

مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای اجرای آیین نامه طراحی راه های شهری، عرض بعضی بلوارهای شهرداری قم کاهش پیدا می کند.

 

به گزارش تین نیوز، حامد خسروی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اجرایی شدن آئین نامه طراحی راه های شهری که به شهرداری ها ابلاغ شده اظهار کرد: بلوار امام علی (ع) یکی از محورهای ترافیکی منطقه پردیسان است که در زمان شکل گیری این منطقه در دهه پیش ساخته شده است.

وی افزود: طی سال های اخیر به دلیل افزایش سرعت و ناایمنی بلوار، آمار تصادفات افزایش پیدا کرد و در سال ۱۴۰۰ سه نفر در یک تصادف جان باختند.

مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: بازدید میدانی در همین خصوص با حضور دادستان شهر قم، رئیس پلیس راهور و نمایندگان شهرداری از این بلوار صورت گرفت و مقرر شد شهرداری قم اقدامات لازم نسبت به ایمن سازی این مسیر را در دستور کار قرار دهد.

خسروی با اشاره به ابلاغ آئین نامه جدید از وزارت راه و شهر‎سازی، اضافه کرد: شهرداری قم باهدف ایمن سازی بلوار امام علی (ع) و عمل به آئین نامه وزارت راه و شهر‎سازی اقداماتی از قبیل کاهش عرض بلوار و نصب دوربین های کنترل سرعت در دستور کار قرارداد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.