| کد خبر: 86714 |

ساخت ۱۵۵ کیلومتر راه اصلی در مازندران

تین نیوز | مدیركل راه‌وشهرسازی استان‌مازندران از عملیات اجرایی احداث 155 كیلومتر راه اصلی با اعتباری بالغ‌بر 201 میلیارد تومان در این استان خبر داد و گفت: این اداره‌كل علاوه‌بر حفظ و نگهداری از راه‌های تحت‌پوشش اقدامات گسترده‌ای را در جهت احداث یا ارتقای راه‌های ارتباطی مازندران در دست اجرا دارد.

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی با بیان این مطلب افزود: مازندران با دارابودن 10‌هزار و 500كیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی، تنها استانی است كه از طریق 3 محور ارتباطی هراز، كندوان و سوادكوه با مركز كشور در ارتباط بوده و از سوی دیگر، این استان به‌عنوان یكی از سرسبزترین و زیباترین مناطق طبیعی كشورمان محسوب می‌شود كه این امر موجب شده تا محورهای ارتباطی مازندران یكی از پرترافیك‌ترین محورهای ارتباطی كشور باشد.

وی درخصوص عملیات راهسازی در مازندران اظهارداشت: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده در ‌سال‌جاری عملیات اجرایی ساخت 50 كیلومتر دیگر نیز اجرایی شود.

مدیركل راه‌وشهرسازی مازندران خاطرنشان ساخت: راه‌های اصلی دوآب- خطیركوه، اسلام‌آباد- گهرباران، نوشهر- كجور، گلوگاه- دامغان- نیالا، تنكابن- قزوین- الموت و... ازجمله محورهایی هستند كه در دست احداث‌اند.

 نوروزی اضافه کرد: با عنایت به موارد یاد شده و جایگاه خاص محورهای ارتباطی استان، لازم است تا ضمن توجه ویژه به این محورها، در زمینه اختصاص اعتبار با نگاه ملی سهم بیشتری برای سرعت‌بخشیدن به فعالیت‌های راهسازی لحاظ شود.

وی عنوان کرد: با وجود این‌كه این اداره‌كل در‌ سال گذشته با كاهش تخصیص و كمبود اعتبار مواجه بوده ولی توانسته به بهترین شكل و با حمایت همه‌جانبه مسئولان استانی و كشوری وظایف خود را به خوبی انجام دهد و امید آن داریم با فضل و یاری خداوند متعال و تامین اعتبارات لازم پروژه‌های در دست احداث را هرچه سریع‌تر تكمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.