| کد خبر: 50057 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

احداثو بهسازی ۶۹ پروژه راهسازی در سال جاری در دست اجرا است

تین نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال جاری احداث و بهسازی 69 پروژه راهسازی در سطح استان به طول 615 کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در چهارراه حمل و نقل کشور قرار دارد و کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب از این استان عبور می‌کند، توسعه شبکه راهی را در این استان از اهمیت بالایی ذکر کرد و گفت: در سال جاری احداث 69 پروژه به طول 615 کیلومتر که شامل 356 کیلومتر عملیات راهسازی، 207 کیلومتر روکش آسفالت گرم، 52 کیلومتر روکش آسفالت سطحی، تعدادی پل و تقاطع غیرهمسطح از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راههاست.

وی از مهمترین این پروژه‌ها را 25 کیلومتر احداث باند دوم موته- گلپایگان، 18کیلومتر احداث باند دوم بادرود- کاشان، 14 کیلومتر احداث باند دوم پلیس راه تهران به علویجه،30 کیلومتر احداث باند دوم نایین- انارک، تقاطع غیرهمسطح محور علویجه- اصفهان به طول 8 کیلومتر، 5 کیلومتر احداث کمربندی جنوب غرب اصفهان، 5 کیلومتر ایمن‌سازی کندروهای اتوبان ذوب‌آهن، احداث20 کیلومتر از کمربندی خمینی‌شهر- نجف‌آباد ذکر کرد.

محمودزاده اعتبار مورد نیاز احداث این پروژه‌ها را بالغ بر 900 میلیارد ریال و پروژه‌های در دست احداث مربوط به سال گذشته را بالغ بر 750 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه میانگین ساخت و افتتاح راه از 100 کیلومتر به 250 کیلومتر طی 2 سال گذشته افزایش داشته است اظهار داشت: براساس مطالعات آمایشی سرزمین در بحث حمل و نقل و با توجه به مطالعه تحلیل شبکه که برای اولین‌بار توسط این اداره کل تهیه و تدوین شده است تا 10 سال آینده بیش از 3 هزار کیلومتر راه در استان اصفهان ساخته خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.