| کد خبر: 265979 |

بررسی امکان مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه جاده توسعه عراق

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه ایران در دیدار با نخست وزیر عراق در بغداد درباره مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های جاده توسعه رایزنی کرد.

تین نیوز

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه ایران در دیدار با نخست وزیر عراق در بغداد درباره مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های جاده توسعه رایزنی کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران بود.

براساس بیانیه نخست وزیری عراق، صفری طی سفری رسمی و در راس یک هیئت فنی ایرانی برای بررسی مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های جاده توسعه به عراق سفر کرده است.

صفری، تبریک ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به دولت و ملت عراق بابت برگزاری موفق انتخابات شوراهای استانی و تکمیل این حق قانونی را ابلاغ کرد.

السودانی در این دیدار به اهمیت توسعه روابط و انسجام اقتصادی با ایران و استقبال عراق از کشورهای همجوار خود در منطقه برای ارتباط و مشارکت بیشتر در پروژه های توسعه و مقابله با چالش های اقتصادی به گونه ای که بازتاب مثبت بر ثبات منطقه داشته باشد، اشاره کرد.

نخست وزیر عراق تاکید کرد که پروژه حیاتی جاده توسعه و پروژه های مرتبط با آن، زمینه را برای همکاری مستحکم تر در حوزه اقتصادی عراق فراهم و فرصت های جدیدی را ایجاد می کند که موجب تقویت اقتصاد عراق و همه کشورهای همجوار و منطقه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.