| کد خبر: 223615 |

جاده هراز به مدت ۲ روز مسدود است/ آخرین وضعیت ترافیکی راهها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راهها از مسدود شدن جاده هراز از امروز به مدت ۲ روز خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راهها از مسدود شدن جاده هراز از امروز به مدت ۲ روز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، در استان مازندران جاده هراز محدوده قلابن از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۴ آذرماه به مدت دو روز از ساعت ۸ الی ۱۷ به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی در کیلومتر ۶۴ تا ۶۵ انجام می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل جاده هراز از امروز به مدت ۲ روز مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در ساعت ۲۳:۱۵ روز گذشته در جنوب به شمال جاده هراز، محدوده سه راهی بلده یک دستگاه وانت نیسان به دلیل عدم توانانی در کنترل وسیله واژگون می‌شود که این موضوع باعث انسداد مسیر شد اما با تلاش عوامل پلیس راه، راهداری و حضور تیم های امدادی در ساعت یک بامداد مسیر بازگشایی شد.

سرهنگ شیرانی با توجه به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: در آزادراه قزوین- کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، آزادراه کرج – تهران (پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) و جاده شهریار به تهران (محدوده شهر قدس) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در پایان گفت: محورهای شهداد- نهبندان، خرم آباد- پل دختر، شمشک – دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، وازک - بلده و پونل – خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.