| کد خبر: 163413 |

کاهش تصادفات جاده ای را باید از فرهنگ شروع کرد

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ملی کمپین نه به تصادفات جاده ای گفت: کاهش سوانح رانندگی را باید از فرهنگ شروع کرد.

تین نیوز

عدل هاشمی پور روز جمعه با حضور در پست های نوروزی هلال احمر شهرستان کهگیلویه وضعیت خدمات رسانی هلال احمر به مسافران نوروزی را بررسی کرد و با امضای میثاق نامه به طرح ملی کمپین نه به تصادفاتات جاده ای پیوست.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی در این بازدید در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ایام تعطیلات نوروزی را مناسب برای سفر و دور هم بودن در کنار خانواده عنوان کرد و افزود: با بی احتیاطی های ساده نباید این ایام را به کام خود و دیگران تلخ کنیم.
وی بیان کرد: نیاز است رانندگان و گردشگران با تایید و امضای این میثاق نامه در کاهش تصادفات جاده ای سهیم باشند.
هاشمی پور استقبال پست های سیار و ثابت هلال احمر از مسافران نوروزی را راضی کننده دانست و گفت: خدمات نیروهای هلال احمر در این راستا قابل تقدیر است.
وی افزود: نیاز است دیگر نهادها با خدمات رسانی سفر خوبی را برای گردشگران نوروزی شهرستان رقم بزنند.
از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، بیش از 450 مسافر میثاق نامه ملی نه به تصادفات جاده ای را در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه امضا کردند.
کمپین نه به تصادفات جاده ای در راستای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر و با شعار «بی گدار به جاده نزنیم،‌ ظریف برانیم» یکی از طرح هایی است که در ایام نوروز با هدف آگاه سازی مردم برای پیشگیری از وقوع سوانح در سراسر کشور در حال اجر است.
19 پایگاه ثابت و سیار در طرح ایمنی و سلامت نوروزی و 13 پایگاه ثابت، موقت و کوهستان در طرح امداد و نجات در نوروز امسال در کهگیلویه وبویراحمد به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.