| کد خبر: 77540 |

در گفتگو با تین نیوز بررسی شد:

◄ تاثیر اجرای برجام بر حمل و نقل ریلی

تین نیوز | مدیرعامل شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: تاثیرحذف تحریم ها را به صورت زنجیره وار در بین صنایع مختلف باید بررسی کرد.

رمضان صادقی در گفتگو با تین نیوز با بیان اینکه 12 سال تحریم و محروم بودن از فرصت تعامل استاندارد اقتصادی و سیاسی با جامعه جهانی بی شک در هر صنعتی تاثیر گذار خواهد بود، گفت: تحریم ها در بعضی از صنایع به صورت مستقیم و در بعضی دیگر از صنایع به صورت غیر مستقیم تاثیر گذار بوده اند.

وی ابراز داشت: برجام، مسبب فرصت‎های فراوانی در زمینه‎های اقتصاد و سیاست است. موقعیت ایده آل و استراتژیک ژئوپولتیک کشور ما در خاورمیانه، کشورهای دیگر را به سرمایه گذاری اقتصادی و سیاسی ترغیب کرده است؛ به نحوی که برداشته شدن تحریم ها در خرید شرکت ها باعث ایجاد یک نفس تازه شده است.

صادقی بیان داشت: پیش از این کاهش شدید درخواست ها در بازار یکی از مشکلات این صنعت بود. وقتی صنعت فولاد به واسطه تحریم ها با کاهش مواجه شد، تولید هم کاهش یافت در نتیجه تقاضا برای حمل بار و سیر واگن کم شد و تعمیرات کاهش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل با اشاره به اینکه در خصوص ایمنی در حمل و نقل ریلی توقع ما از آنچه وجود دارد بیشتر است، ابراز داشت: این مسئله از دو بعد شامل خطوط، و تعمیرات و بازسازی قابل بررسی است.

وی بیان داشت: در حوزه تعمیرات، رعایت نشدن استاندارهای لازم در وسایل مورد استفاده و کیفیت پایین کالاها می تواند ایمنی را در سیستم حمل و نقل پایین بیاورد.

صادقی عنوان داشت: این صنعت که از آن به عنوان یک صنعت ایمن در همه جای دنیا یاد می شود باید با بالا بردن کیفیت خطوط، نظارت، رعایت استاندارهای تعمیراتی، ایمنی را به مردم هدیه دهد.

گفتنی است شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه توکاریل ،جزء اولین شرکت های ریلی است که به منظور ارایه خدمات مهندسی در امور راه آهن تاسیس شده و شروع به فعالیت کرده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.