| کد خبر: 158205 |

فقرزدایی، یکی از سیاست‌های مهم دولت

فقرزدایی یکی از سیاستهای مهم دولت و برنامه های مورد تاکید در سال آینده است. امسال میزان پرداختی به مستمری بگیران زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی 2 برابر شده است.

تین نیوز

معاون اول رئیس جمهوری، فقرزدایی را از سیاستهای مهم دولت و برنامه های مورد تاکید در سال آینده دانست و افزود: امسال میزان پرداختی به مستمری بگیران زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی 2 برابر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جهانگیری بیان کرد: سال آینده نیز هر ایرانی در هر نقطه ای اعلام کند که زیر پوشش این سازمانها نیست ولی از وضعیت درآمدی نابسامانی برخوردار است، بررسی های لازم توسط نهادهای حمایتی انجام شده و مشمول مستمری خواهد شد که پیش بینی های لازم برای این امر نیز در بودجه سال آینده صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه سهام عدالت نیز برای 50 میلیون نفر در نظرگرفته شده و سه سال روی آن کار کردیم تا 50 میلیون ایرانی سهامدار واقعی شرکتها باشند.

جهانگیری ادامه داد: تا کنون میزان سود افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از محل سود کارخانه ها یک میلیون تومان بوده که به آنها پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: هم اکنون ارزش سهام یک میلیون تومانی این افراد به 2 میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافته است.

جهانگیری در ادامه با تاکید بر لزوم استحکام بخشی ساختمانها در برابر زلزله گفت: به راه انداختن نهضت نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد، از مهمترین برنامه های دولت برای سال آینده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.