| کد خبر: 88839 |

تقدیر معاون وزیر از عملکرد راهداری و عمران و بهسازی شهری و انتصاب سرپرست اداره نظام مهندسی

تین‌نیوز | تقدیر معاونین وزیر راه و شهرسازی از عملكرد راهداری در اجرای پروژه‌های روستایی و فعالیت موثر اداره عمران و بهسازی شهری در بافت های فرسوده و تاریخی و انتصاب سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت، عناوین اخبار كوتاه راه و شهرسازی استان گلستان است.

تقدیر از عملكرد راهداری راه‌های روستایی
به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی با اهدای لوح تقدیر به مدیریت راهداری و رئیس اداره نگهداری راه های اداره كل راه و شهرسازی گلستان در اجرای پروژه های راه روستایی تقدیر كرده است.

مهندس "سید حسین میرشفیع" با اهدای لوح جداگانه به مهندس "عادل مصدقی" مدیر راهداری  و مهندس" مظاهر محمدخانی" رئیس اداره نگهداری راه های اداره كل از تلاش بی وقفه آنان در اجرای پروژه های راه روستایی استان كه موجبات آسایش و رضایت خاطر روستاییان را فراهم كرده، صمیمانه تشكر داشته است.
در ادامه لوح تقدیر وی آمده است كه فعالیت صادقانه آنان در خدمت رسانی به مردم شریف روستاها بی تردید قرین رضایت خداوند متعال و اجر والای معنوی شده و موجبات پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.

تقدیر از عملكرد عمران و بهسازی شهری
معاون وزیر و مدیرعامل شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اعطای لوح سپاس از خدمات ارزشمند مهندس "رقیه منوچهر" ریاست اداره عمران و بهسازی شهری اداره كل در حوزه بازآفرینی شهری محلات و محدوده های هدف احیا و بهسازی تقدیر كرد.

قدردانی از فعالیت های موثر خانم منوچهر به عنوان دبیر هیات عامل استان بخشی دیگر از تقدیرنامه معاون وزیر راه و شهرسازی را تشكیل داده و از خداوند منان برای وی آرزوی توفیق روزافزون مسالت شده است.

انتصاب سرپرست اداره نظام مهندسی
با ابلاغ حكم مدیركل راه و شهرسازی گلستان مهندس"محمود تیموری" با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت معرفی شد.

مهندس تیموری دارای مدرك كارشناسی عمران و بیش از 16 سال سابقه است و هم اكنون مدیریت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی را برعهده دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.