| کد خبر: 44984 |

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با تین نیوز تشریح کرد:

◄ نرخ محاسبه تعرفه فرودگاهی در سال ۹۴ / توصیه به مسافران هوایی در ایام نوروز

تین نیوز | دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه از ابتدای سال 94 نرخ تعرفه فرودگاهی پروازهای داخلی، بر اساس 1800 تومان محاسبه می شود، گفت: با رعایت یک سری نکات و توصیه ها، مردم گرفتار بازار سیاه فروش بلیت‌های هوایی، نخواهند شد.

مقصود اسعدی سامانی، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت که بر اساس آن مبنای محاسبه تعرفه فرودگاهی به ارز مبادله ای تغییر یافت، و با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد نرخ محاسبه تعرفه فرودگاهی پروازهای داخلی به 1500 تومان تا پایان سال 93 تغییر یابد.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال 94 این نرخ بر اساس 1800 تومان محاسبه خواهد شد، گفت: با برطرف شدن اختلاف نظری که بین ایرلاین ها و شرکت فرودگاه ها وجود داشت، ایرلاین ها در حال برنامه ریزی برای پرداخت بدهی های شان هستند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، به پروازهای فوق العاده برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: بر اساس درخواستی که ایرلاین ها از سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای فوق العاده داشتند، نشان می دهد میزان استقبال نسبت به سال گذشته بیش از 45 درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از دو هزار پرواز فوق العاده از سوی شرکت های هواپیمایی درخواست شده، گفت: اینکه چقدر از پروازها تحقق یابد، موضوعی است که در آینده مشخص می شود.

توصیه به مسافران هوایی
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، ادامه داد: به مردم توصیه می کنیم در وهله اول از دفاتر شرکت های هواپیمایی و در مرحله بعد از آژانس هایی که دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری هستند، اقدام به خرید بلیت کنند.

اسعدی سامانی افزود: برای صرفه جویی در وقت هم می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی شرکت های هواپیمایی، بلیت سفرهای نوروزی خود را خریداری کنند.

وی یادآور شد: با رعایت این نکات مردم گرفتار بازار سیاه فروش بلیت‌های هوایی نخواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.