| کد خبر: 28401 |

لحظات وحشت در برخورد مرگبار پراید و تانکر بنزین

تین نیوز |  بی‌احتیاطی راننده پراید تصادف مرگباری را رقم زد که باعث مرگ ۶نفر و واژگونی تانکری شد که حامل بنزین بود.
 
دقایقی از یك بامداد دیروز گذشته بود كه در جاده خور- طبس حادثه هولناكی رخ داد. یك خودروی پراید كه با 6سرنشین در این جاده در حركت بود، با تریلی هوو كه حامل تانكری پر از بنزین بود تصادف كرد و شدت تصادف به حدی بود كه تمامی 6سرنشین خودروی پراید در دم جانشان را از دست دادند. این اما پایان ماجرا نبود چرا كه همزمان با این برخورد، تریلی هوو از مسیر منحرف شد و راننده نتوانست آن را كنترل كند و در نهایت واژگون شد.
 
وجود هزاران لیتر بنزین در تانكر تریلی، زنگ خطری بود كه باعث شد تیم‌های امدادی به سرعت راهی محل حادثه شوند. از آنجا كه هر لحظه احتمال داشت تانكر منفجر شود و فاجعه‌ای هولناك رخ دهد، تیم‌های امدادی اقدام به بستن جاده كردند و عبور و مرور در آنجا ممنوع شد. آتش‌نشانان و تیم‌های هلال احمر با حضور در محل اقدام به پاشیدن كف در محل واژگونی تانكر كردند تا از رسیدن احتمالی آتش به تانكر جلوگیری كنند و همزمان درخواست ارسال یك تانكر كمكی برای انتقال محموله بنزین و پایان‌دادن به وحشتی كه محل حادثه را پر كرده بود، كردند.
 
رئیس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور گفت: این حادثه در مسیر خراسان به اصفهان رخ داد و ما برای حفظ امنیت مسافران مسیر را مسدود كردیم. متأسفانه به‌دلیل اینكه شركت مسئول برای تخلیه سوخت تانكر دیر اقدام كرد، مسیر مدتی طولانی مسدود ماند تا خطر انفجار كاملا از بین برود.
 
حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز در این‌باره به همشهری گفت: خوشبختانه در این حادثه آتش‌سوزی رخ نداد و در نهایت با انتقال بنزین به تانكری دیگر، خطر رفع شد. او گفت: علاوه بر اینكه هر 6سرنشین پراید در این حادثه جان باختند، رانند تریلی نیز مصدوم شد كه تمامی قربانیان و مجروح حادثه با كمك امدادگران انتقال داده شدند. در همین حال سرهنگ رضایی، رئیس پلیس راه استان اصفهان از علت این حادثه خبر داد و گفت: ساعت 1:35بامداد دیروز یك سواری پراید با یك دستگاه تانكر هووی حامل بنزین از روبه‌رو برخورد كرد و پس از برخورد تانكر هوو واژگون شد. تمامی 6نفری كه در این حادثه جان باختند از اعضای یك خانواده و سرنشینان خودروی پراید بودند و علت این حادثه از سوی كارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.