| کد خبر: 268901 |

در آینده نزدیک؛ اخذ مدرک (TCO) برای یک شرکت هواپیمایی

مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی گفت: در سال آینده به دنبال اخذ مدرک (TCO) برای انجام پروازهای اروپایی با مجوز سازمان هواپیمایی کشور خواهیم بود.

تین نیوز

مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی گفت: در سال آینده به دنبال اخذ مدرک (TCO) برای انجام پروازهای اروپایی با مجوز سازمان هواپیمایی کشور خواهیم بود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسن قاسمی مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی در خصوص برنامه های این ایرلاین برای عرضه بلیت های نوروزی، گفت: در حال آماده سازی هواپیماها برای عید نوروز هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر آماده خدمت رسانی به مسافرین باشیم. همچنین در صدد برنامه ریزی برای کاهش تأخیرات در پروازهای نوروزی خواهیم بود.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال آینده به دنبال مدرک (TCO) هستیم تا بتوانیم پروازهای اروپایی را با مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشور برقرار کنیم. البته هم اکنون این شرکت هواپیمایی در اکثر استان های کشور تردد هوایی دارد که قطعاً با اضافه کردن تعداد دیگری هواپیما تمام مقاصد کشور را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

این مسؤول تصریح کرد: از شهریور ماه امسال برخی هواپیماهای خود این شرکت که به دلیل کمبود قطعه زمین گیر شده بودند، تهیه قطعات کردیم و مجدد سر خط فعال شدند؛ هم اکنون ۷ فروند هواپیما در حال انجام پروازها است. تا پایان سال جاری یک فروند هواپیما دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.