| کد خبر: 268046 |

معضلی به نام کمبود بلیط هواپیما

نرخ بلیط تهران به مشهد در ایام تعطیلات اخیر، از ۵ میلیون تومان فرا تر رفته است.نرخ بلیط تهران به مشهد در ایام تعطیلات اخیر، از ۵ میلیون تومان فرا تر رفته است.

تین نیوز

نرخ بلیط تهران به مشهد در ایام تعطیلات اخیر، از ۵ میلیون تومان فرا تر رفته است.نرخ بلیط تهران به مشهد در ایام تعطیلات اخیر، از ۵ میلیون تومان فرا تر رفته است.

 

به گزارش  تین نیوز به نقل از کن نیوز ؛وضعیت نابسامان فروش بلیط هواپیما در هفته های اخیر موجب شده بسیاری از مخاطبان سفرهای هوایی برای یافتن بلیط هواپیما ساعت ها زمان صرف کنند و در نهایت بلیط مدنظر خود را با مبالغی بسیار بالاتر از قیمت مصوب تهیه کنند.

بررسی ها نشان می دهد که حتی در مسیرهایی با مخاطب کمتر نیز در هفته های اخیر مشکل تهیه بلیط هواپیما وجود دارد؛ مشکلی که متاسفانه راه حل آن نیز مراجعه به بازار سیاه و خرید بلیط با قیمت های چند برابری است.

البته عدم نظارت بر رعایت اختصاص ظرفیت ۷۰ درصدی شرکت های هواپیمایی به پروازهای داخلی نیز یکی دیگر از عوامل کمبود بلیط هواپیما است که لازم است با متخلفان در این حوزه نیز برخورد جدی شود.

لازم به ذکر است؛ فروش بلیط هایی با چند برابر قیمت مصوب در پای پرواز و همچنین ایجاد برخی از اکانت های VIP در سامانه های فروش بلیط اینترنتی در حال تبدیل شدن به یک رویه غیر منصفانه است؛ تا جایی که نرخ بلیط تهران به مشهد در ایام تعطیلات اخیر، از ۵ میلیون تومان فراتر رفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.