| کد خبر: 267386 |

پایمال شدن حقوق مسافران در مترو در سایه بی تدبیری مدیران مترو

مسافرانی که در ایستگاه شهید بهشتی دقایقی طولانی برای رسیدن قطار انتظار کشیدند، توقع داشتند حداقل مسئولان ایستگاه از بلندگوها در این زمینه زودتر اطلاع رسانی می کردند، شاید آنها بهتر می توانستند برای وقت خود برنامه ریزی کنند.

تین نیوز

این روزها برای آنهایی که مسافر همیشگی مترو هستند، دقایق طولانی معطل ماندن در ایستگاه ها به امید این که کی قطار از راه می رسد، تحمل فشار داخل واگن هایی که از شدت جمعیت در حال انفجار است، نقص فنی قطارها و حبس شدن داخل تونل های تاریک با آن هوای خفه و دم دار، دیگر عادی شده است.

یکی از مسافران مترو تهران با بیان این مطلب  برای یک رسانه اجتماعی نوشت: مسافران خوب می دانند که در شرایط فعلی چاره ای ندارند جز این که مشقت های تحمیلی استفاده از حمل و نقل عمومی را به جان بخرند، اما کمترین توقعشان این است که به حداقل های حقوق شهروندی شان احترام گذاشته شود.

وی افزود: مسافران مترو باز هم به دلیل تاخیر طولانی در ایستگاه ها دیر به مقصد یا محل کار رسیدند، هر چند مسئولان مترو دلیل مشکل پیش آمده را طبق روال همیشه اختلال در سرویس دهی به علت بروز نقص فنی عنوان کردند که موجب شده بود قطارها در طول مسیر دقایقی طولانی تاخیر داشته و حتی داخل تونل ها متوقف شوند، اما گلایه مسافران این است که تا کی باید چوب بی تدبیری مسئولان مترو و مدیران شهری را بخورند؟

او گفت: مسافرانی که در ایستگاه شهید بهشتی دقایقی طولانی برای رسیدن قطار انتظار کشیدند، توقع داشتند حداقل مسئولان ایستگاه از بلندگوها در این زمینه زودتر اطلاع رسانی می کردند، شاید آنها بهتر می توانستند برای وقت خود برنامه ریزی کنند. برای بسیاری از مسافران سوال ایجاد شده بود چرا با توجه به نزدیکی پایانه اتوبوسرانی به ایستگاه مترو، مسئولان هماهنگی های لازم برای اختصاص چند دستگاه اتوبوس انجام ندادند؟

این مسافر مترو تاکید کرد: چرا بلیت مسافران به آنها برگردانده نشد و در این زمینه از طریق بلندگوی ایستگاه اطلاع رسانی نشد؟ و مهمترین سوال این است تا کی این وضعیت در پرترددترین خط متروی تهران ادامه دارد؟  با تاسف بسیار باید گفت همه این اتفاق ها می توانست نیفتد، مسافران مترو اگر دیروز صبح با تاخیر طولانی به مقصد رسیدند، حداقل می شد اعصابشان خُرد نشود و کار به فحاشی و توهین ...نکشد ، اگر مسئولان مترو فقط کمی خود را متعهد می دانستند که به حقوق شهروندی مسافران مترو احترام بگذارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال تلگرامی شهر ما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.