| کد خبر: 264853 |

اجرای ۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر یزد

۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت از ابتدای سال تاکنون که در نقاط مختلف شهر یزد در طول یک سال انجام شده است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه ۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت در نقاط مختلف شهر یزد اجرا شده است بر روابط خوب و سازنده میان شهرداری و شورای شهر یزد تاکید کرد و گفت: هیچ لایحه ارسالی از شهرداری در شورای اسلامی شهر یزد معطل نمی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عزیزالله سیفی در دومین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یزد، شهردار و مدیران شهرداری یزد با اشاره به آغاز به افتتاح رسمی سالن جلسات شهرداری یزد وجود چنین مجموعه ای برای شهرداری را ضروری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه اعضای شورا نهایت هماهنگی با شهرداری را دارند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ لایحه ای که از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و معطل شده باشد، نداریم و تنها سه لایحه در دست اقدام است که هنوز زمان آن نگذشته است و در جلسه آتی شورای اسلامی شهر مورد بحث قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن قدردانی از تمام بخش های شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در طول فعالیت این شورا با وجود تمام سختی های که وجود داشت، با تلاش تمام بخش های شهرداری و شورا می توانیم بگوییم که آنچه در توان بوده اجرا و در مسیر خدمت مردم حرکت شده است.

سیفی اضافه کرد: بسیاری از اقداماتی که عنوان می شود سال های سال طول می کشد تا اجرایی شود یا عملیات آن به مرحله اجرا بیاید، در این دوره شورا و شهرداری به صورت کامل به پایان رسید یا در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با وجودی که سال گذشته به واسطه دو سیل پرخسارت بسیاری از اعتبارات شهرداری صرف جبران خسارت سیل، تقویت سیل بندها و لوله گذاری ها و موارد مختلف دیگر مرتبط با آن صرف شد، در بخش های مختلف از جمله آسفالت، خرید تجهیزات و مواردی همچون پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خدمات بسیار قابل توجهی انجام گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در بسیاری از طرح اصلاح هندسی میادین و چهارراه ها، پیش از شروع به شهرداری گلایه های زیادی می شد، گفت: در تمام پروژه ها از جمله میدان معلم، چهارراه بعثت، میدان بعثت، میدان ریاضی و میدان اطلسی با وجود تمام هجمه ها و انتقادات پیش از اجرای کار، الان نتیجه بسیار خوبی را شاهد بودیم و رضایت مردم را در پیش داشته است.

سیفی افزود: موضوع رینگ شهری یزد یکی دیگر از مواردی بود که به دلیل حجم بسیار بالای اعتبار مورد نیاز، افراد زیادی به شهرداری و شورا اعلام می کردند که این پروژه را شروع نکنیم اما خوشبختانه این کار در شهر یزد شروع شد و به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به حجم بسیار بالای آسفالت ریزی در شهر یزد تاکید کرد: ۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت از ابتدای سال تاکنون که در نقاط مختلف شهر یزد در طول یک سال انجام شده در نوع خود بی نظیر بوده و شاید نمونه آن در دوره های مختلف شهرداری یزد وجود نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: این عملکرد را ما در دیگر بخش های شهرداری یزد هم شاهد هستیم و خوشبختانه فعالیت و جنب و جوش بسیار خوبی در مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

سیفی بیان کرد: با وجود تمام کارهای ارزشمندی که در سطح شهر یزد انجام گرفته، توقع همچنان بسیار بالاتر است و انتظار داریم که در راه خدمت رسانی به مردم تلاش ها و خدمات روزبه روز بیشتر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.