| کد خبر: 263989 |

آغاز مرحله نیمه نهایی رویداد راه هوشمند ۲۰۲۳

رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طرح های منتخب غربالگری اولیه نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند معرفی و وارد مرحله دوم شد.

تین نیوز

رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طرح های منتخب غربالگری اولیه نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند معرفی و وارد مرحله دوم شد.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان با بیان این که در رویداد فناورانه راه هوشمند که مورد استقبال گسترده فناوران، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و نخبگان قرار گرفته، در مجموع پس از غربالگری مقدماتی ۹۳ طرح، از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ارسال شد.

وی افزود: از مجموع طرح های دریافتی ۶۱ طرح حقوقی و ۳۲ طرح توسط افراد حقیقی ثبت شده است، همچنین ۳۴ درصد از طرح های دریافت شده دارای سطح آمادگی فناوری (TRL) بالاتر از ۶ هستند،که دارای نمونه اولیه و یا محصول و خدمات ارائه شده در بازار هستند و ۲۷ درصد از طرح های دریافتی نیز در مرحله ایده اولیه قرار دارند.

ذاکری با بیان این که در مرحله داوری اولیه طرح ها، در مجموع ۴۵ طرح از ۹۳ طرح دریافتی در ده محور مرتبط با رویداد، به مرحله بعدی راه یافتند، افزود: برنامه های ویژه ای برای فناوران و نوآوران منتخب در نظر گرفته شده است که زمینه ساز هدایت طرح ها در بستر عملیاتی و اجرا است، از جمله این برنامه ها برگزاری کارگاه های توانمندسازی و منتورینگ، صدور گواهی مشترک و تاییدیه مرکز توسعه مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و پارک علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر، برگزاری RMTO Talk با حضور مسولان و افراد موفق در این صنعت, همایش دمودی، ارایه طرح های منتخب در نمایشگاه حمل و نقل، دریافت مجوز انعقاد قرارداد و استقرار در مرکز نوآوری و پارک فناوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

گفتنی است نفرات منتخب در رویداد دمودی علاوه بر دریافت جوایز و حمایت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرصت ارائه طرح های خود در روز رویداد نهایی در برابر نهادهای حامیان، بهره برداران، سرمایه گذاران و علاقه مندان را خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.