| کد خبر: 263524 |

هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی برای استان های شمالی

افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از اواخر وقت یک شنبه تا صبح سه شنبه موجب افزایش سرعت وزش بیشینه باد تا ۲۶ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۲ متر در ساحل و افزایش بیشینه ارتفاع امواج بیش از ۲ متر در دور از ساحل خواهد شد.

تین نیوز

سازمان هواشناسی کشور نسبت به خطر غرق شدن شناگران و پاره شدن تورهای صیادی در دریای خزر هشدار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از اواخر وقت یک شنبه تا صبح سه شنبه موجب افزایش سرعت وزش بیشینه باد تا ۲۶ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۲ متر در ساحل و افزایش بیشینه ارتفاع امواج بیش از ۲ متر در دور از ساحل خواهد شد.

این سامانه روز یکشنبه در مناطق دور از ساحل استان گیلان، روز دوشنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان، مازندران و گلستان و روز سه شنبه در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های مازندران و گلستان، در شرق دریای خزر فعالیت دارد.

افزایش ارتفاع امواج خطراتی مثل غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی، اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و نیمه سنگین و فعالیت های تفریحی و ایجاد اختلال در فعالیت های فراساحل را به دنبال دارد.

سازمان هواشناسی به ممنوعیت و محدودیت فعالیت های تفریحی، شنا، شیلاتی و تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و تفریحی، اتخاذ محدودیت و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت های فراساحل توصیه کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.