| کد خبر: 262735 |

سامانه پیامکی حفاظت از اراضی ملی راه‌ اندازی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن برای گزارش مردمی از تعرض یا تصرف اراضی دولتی خبر داد.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن برای گزارش مردمی از تعرض یا تصرف اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام راه‌اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: راه اندازی این سامانه می‌تواند راهکار مناسبی برای کمک به دولت در جلوگیری از هرگونه تعرض به اراضی دولتی و زمین خواری در کشور باشد.

وی افزود: هموطنان درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی دولتی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه 300041735،  این موارد را گزارش داده و همیار نیروهای یگان حفاظت و دولت در مبارزه با زمین خواری باشند و به آن سرعت بدهند.

وی افزود: گزارش دهی مردمی این سامانه به صورت 24 ساعته خواهد بود. بدین ترتیب، افراد می‌توانند در هر ساعت شبانه روز در صورت مشاهده موارد دست درازی و تجاوز به زمین‌های  دولتی و ملی با ارسال پیامک به شماره 300041735 گزارشات خود را اعلام کنند.

مالکی گفت: پیشگیری از تعرض به اراضی دولتی مهم‌ترین وظیفه یگان حفاظت  است که امیدواریم با همکاری دو سویه مردم و یگان حفاظت بتوانیم دست زمین خواران  و سود جویان را از اراضی دولتی کوتاه کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حبیب 0 0

    باسلام،واقعادسگاه اجرای تخلفات که این همه تقدیرتمجیدتعریف براساس ماده تبصره وایین نامه های قانونی میشود به نظرم شعاری بیش نیست دلیل عنوان رفع تصرف ودورمیزنشستن شعاردادن باعمل تفاوت بسیاردارد،،بنده بارها نامه زدم حضورآ اطلاع دادم زنگ زدم اما تاسف ازیک نفرجهت پیگیری موضوع،حال اجرانمودن بماند ،جالب اینکه به چنداداره گزارش داده شد،ممنون موفق باشید