| کد خبر: 262656 |

تصادف‌ های جاده‌ ای در اصفهان روند افزایشی به خود گرفته است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با وجود آنکه در یک دهه اخیر سوانح رانندگی در این استان کاهشی بود، در۶ ماه اول امسال روند افزایشی به خود گرفته است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با وجود آنکه در یک دهه اخیر سوانح رانندگی در این استان کاهشی بود، در۶ ماه اول امسال روند افزایشی به خود گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه روز دوشنبه اظهار داشت: عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم ترین عامل تصادفات استان اصفهان است و ایمنی راه ها تنها ۳ درصد در وقوع حوادث نقش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: خطای رانندگی و مشکلات فنی و ایمنی خودرو مهمترین عامل در وقوع حوادث بوده است اما سعی شده با ایمن سازی، نصب علائم و اصلاحات هندسی، ایمنی راه ها افزایش یابد.

دادخواه با اشاره به روند افزایشی وقوع تصادفات یادآور شد: رشد سفرها در ۶ ماه اول امسال در وقوع حوادث نقش داشته و این آمار فزاینده شده است.

وی به وضعیت راه های استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: نگهداری راه ها هزینه زیادی را می طلبد که با توجه به محدودیت اعتباری با سرعت کمی انجام می شود.

دراین گزارش آمار نیمه اول امسال در مورد سوانح جاده ای دراستان اصفهان اعلام نشده است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه اول حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.