| کد خبر: 261889 |

رتبه سوم تعداد جایگاه سوخت سی ان جی در جهان متعلق به ایران است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در کشور ۲۲ میلیون مترمکعب توزیع و تغذیه سی ان جی و معادل ۲۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی می شود.

تین نیوز

علی اکبر نژادعلی در گفت و گویی اظهار داشت: با تجهیز و افزایش ۴۰۰ جایگاه سی ان جی دیگر در شهرهای جدید انتظار می رود که روند خدمت رسانی به مردم در خصوص سوخت سی ان جی افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نژادعلی گفت: در سیستان و بلوچستان در حال حاضر ۱۳ جایگاه سوخت سی ان جی وجود دارد که درصدد هستیم تا با افزایش جایگاه به ۵۰ دستگاه در این استان، ظرفیت توزیع و عرضه سوخت سی ان جی را افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی شهرها از جمله کرمان و دیگر نقاطی که از این سوخت کم بهره ترند افزود: هدف ما افزایش ظرفیت تعداد و تجهیز جایگاه هاست تا از این فرصت برای کاهش مصرف بنزین و افزایش خودروهای دوگانه سوز بهره مند شویم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در ارتباط با تجهیز رایگان تاکسی ها به سی ان جی بیان داشت: در ۲ سال گذشته مقر شده بود تا یک میلیون تاکسی به سی ان جی تجهیز و دوگانه سوز شود که حدود ۳۰۰ هزار دستگاه تا امروز دوگانه سوز شد.

وی اظهار امیدواری کرد با پتانسیل موجود تا ۷۰۰ هزار دستگاه دیگر از تاکسی ها و خودروهای عمومی از سوخت سی ان جی بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.