| کد خبر: 261815 |

◄ خروج روزانه 500 کانتینر رسوبی از بندر شهید رجایی

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت : پس از بازدید اخیر معاون اول رییس جمهور و پیرو تاکید وی مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی از امروز حداقل 500 کانتینر از این بندر خارج می شود .

تین نیوز

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت : پس از بازدید اخیر معاون اول رییس جمهور و پیرو تاکید وی مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی از امروز حداقل 500 کانتینر از این بندر خارج می شود .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "سید عبدالمجید اجتهادی" سه شنبه در خصوص ترخیص کانتینرهای کالاهای رسوبی افزود : پیرو تاکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی ، آنچه در اختیار اموال تملیکی قرار داده شده ، حدود 186 کانتینر مربوط به قبل از سال 96 بود .

وی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار ، مدیر کل بنادر استان و گمرکات هرمزگان مبنی بر تخصیص و هماهنگی کامیون ها برای خروج و تعیین تکلیف کانتینرهای کالاهای رسوبی، ادامه داد : حدود 2 هزار و 800 کانیتنر نیز مربوط به سال های 1396 تا پایان 1400 بوده که جلسه ای هماهنگی برای خروج و تعیین تکلیف این تعداد کانتینر نیز در حال انجام است. 

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت : برای تسریع در روند تعیین تکلیف این کانتینرها با توجه به حجم بسیار بالای کالاهای متروکه در بندر شهید رجایی سازمان اموال تملیکی با ۱۳ مدیر کل و کارشناسان خود در بندر شهید رجایی حاضر شده تا نسبت به تعیین تکلیف این کالاها اقدام کنند .

اجتهادی با بیان اینکه برای تسریع در فرآیند کارهای اجرایی ، تجهیزات مورد نیاز پایانه های اموال تملیکی فراهم می شود ، گفت : این تعداد کانتینر خارج ظرف یکماه از بندر شهید رجایی تعیین تکلیف و خروج خواهد شد. 

وی بیان کرد : تا قبل از این روزانه 30 کانتینر از بندر شهید رجایی خارج می شد ، اما پس از بازدید اخیر معاون اول رییس جمهور و تاکید بر برنامه ریزی های انجام شده از امروز حداقل 500 کانتینر از این بندر خارج می شود .

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد : در بحث تامین کامیون های مورد نیاز برای خروج این کانتینرها هماهنگی های لازم با استاندار استان و همچنین استقرار دستگاه های ریچ که باید در پایانه های اموال تملیکی مستقر شوند ، انجام شده است .

به گفته اجتهادی ؛ با این اقدام به طور یقین با اظهارنامه هایی که در اختیار اموال تملیکی قرار داده شده کانتینرهای رسوبی قبل از سال 1398 به صفر می رسد . 

وی در خصوص هفت هزار کانتینر باقی مانده نیز گفت : این کانتینرها به دلیل اینکه کانتینرهای جاری هستند ، طبق نظر کارشناسان باید در خود بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شوند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.