| کد خبر: 258408 |

6 نقطه حادثه خیز جاده های کرمانشاه اصلاح شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ ماهه سال جاری، ۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ایمن سازی شده است.

تین نیوز

علی سلیمی با اشاره به اینکه طی ۳ ماهه سال جاری، ایمن سازی ۶ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است، گفت: با هماهنگی های انجام گرفته، تدابیر لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی(ع) در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در اولویت قرار گرفته است و طی ۳ ماهه ابتدای سال جاری، اصلاح ۶ نقطه به اتمام رسیده و ۹ نقطه پرحادثه دیگر نیز درحال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلیمی، درباره ۹ نقطه پرحادثه در درست اقدام گفت: در محورهای کرمانشاه به بیستون ۲ نقطه، کرمانشاه به کامیاران ۳ نقطه، بیستون به سنقر و کلیایی، بیستون به صحنه، کنگاور به فش و قلعه شاخانی به میان راهان قرار دارد.

وی درباره نقاط پرحادثه استان کرمانشاه توضیح داد: طی سال گذشته، ۳۴ نقطه پرحادثه در شهرستان های استان کرمانشاه ایمن سازی شده است و ۳ پروژه پیچ اول نمازگاه، دم بادام به طرف فش، علی آباد به کمربندی اسلام آباد غرب ، پروژه های انجام شده مازاد بر ابلاغی در سال گذشته اصلاح هندسی شده است.

علی سلیمی ادامه داد: رفع و اصلاح نقاط پر تصادف با اقداماتی چون احداث تقاطع غیر هم سطح، دوربرگردان عریض، تعریض تقاطع و احداث رمپ ورود و خروج ایمن به انجام رسید.

وی عنوان کرد: با ایجاد دسترسی های غیرمجاز در راه ها، دسترسی ناایمن به جاده، ساخت و ساز در حریم راه ها، تخریب راه ها و ... هر ساله نقاط مستعد تصادف افزایش می یابد.

سلیمی در پایان، درباره اقدامات انجام شده برای ایمن سازی برخی از نقاط پرحادثه گفت: نصب تابلو، علائم ایمنی، نصب نیوجرسی، نصب روشنایی، چراغ چشمک زن و... از جمله اقدامات کوتاه مدت است اما برای برخی نقاط، نیازمند تعریف پروژه هایی مانند احداث روگذر و زیرگذر و اعتبارات قابل توجهی هستیم، از سوی دیگر در برخی موارد با وجود معارضین اجتماعی از سرعت روند ایمن سازی می کاهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.