| کد خبر: 255817 |

برنامه های سال جاری خط 3 مترو تهران برای رفع حداکثری نواقص موجود

با انجام 3 پروژه زهکشی تونلهای خط 3 مترو تهران، ضریب ایمنی حفاظت از کابل های برق این خط مقابل نفوذ آب و رطوبت سطحی افزایش خواهد یافت؛ این 3 پروژه در مجموع حدود 5 کیلومتر زهکش مسیر گذر تونلهای مترو از زیر بزرگراههای شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و همچنین خیابان شهید بهشتی را شامل می شود.

تین نیوز

با انجام 3 پروژه زهکشی تونلهای خط 3 مترو تهران ، ضریب ایمنی حفاظت از کابل های برق این خط مقابل نفوذ آب و رطوبت سطحی افزایش خواهد یافت؛ این 3 پروژه در مجموع حدود 5 کیلومتر زهکش مسیر گذر تونلهای مترو از زیر بزرگراههای شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و همچنین خیابان شهید بهشتی را شامل می شود.

به گزارش  تین نیوز به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) آزاد اکبری مجری خط 3 مترو تهران با بیان مطلب فوق گفت: از زمستان سال گذشته، فرآیند اجرای سیستم زهکش بخشی از تونلهای خط 3 در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی به طول تقریبی 2100 متر آغاز شد و امیدواریم تا پایان خردادماه سال جاری، این عملیات به سرانجام برسد.

مجری خط 3 با اشاره به ضرورت اجرای سیستم زهکش تونلهای خط 3 در دو بخش دیگر این خط افزود: امسال در دو محدوده بزرگراه امام علی (ع) و خیابان شهید بهشتی، عملیات مشابه سیستم زهکش صورت گرفته در بزرگراه شهید صیاد شیرازی را اجرا خواهیم کرد.

اکبری در بخش دیگری از صحبت های خود، تداوم رفع نقایص خط 3 خصوصاً در مبحث تهویه های تونلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تامین منابع مالی و تهیه کابل های مورد نیاز، امسال 3 هواکش میان تونلی و یک هواساز دیگر را راه اندازی خواهیم کرد تا روند گردش هوا در تونلها و ایستگاههای خط 3 بیش از پیش بهبود یابد.

افتتاح ورودی دوم ایستگاه خواجه عبدا... انصاری، نصب و راه اندازی سیستم RIC ایستگاه سهروردی و تامین و اجرای تجهیزات اسکادا در بخش های میانی و جنوبی خط 3 از دیگر اقدامات تکمیلی در زمینه رفع نواقص این خط طی سال جاری به شمار می آیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.