عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی در خط ۳ مترو
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: نبود پایانه مهمترین مشکل در خط ۳ متروی تهران است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: نبود پایانه مهمترین مشکل در خط ۳ متروی تهران است.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی عبداله پور ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران افزود: روز سه شنبه ۴خردادماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۳۷ یکی از قطار های خط ۳ از سمت آزادگان دچار نقص فنی شد و تا خارج کردن این قطار از سیستم حدود پانزده دقیقه سرویس دهی در این خط با تاخیر انجام شد.
وی تصریح کرد: دلیل طولانی شدن زمان خارج کردن قطار از مسیر به دلیل نبود پایانه بود، اما با تلاش همکاران در اولین فرصت این مشکل رفع و حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبداله پور افزود: تصاویر منتشر شده از ازدحام جمعیتی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر در شبکه های اجتماعی منتشر شده، بخاطر تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ است. همچنین این موضوع در ساعت پیک مسافری اتفاق افتاده بوده که باعث شد ازدحام جمعیت را شاهد باشیم.
مدیر عامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل نبود پایانه در این خط هستیم، امیدواریم هرچه زودتر این موضوع حل شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.