| کد خبر: 213221 |

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

◄ تعیین تکلیف 14 قرارداد راکد در هیئت حل اختلاف و داوری شرکت شهرکهای صنعتی قزوین

تین نیوز| مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 14 قرارداد واگذاری در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری استان مطرح و بررسی شد.

تین نیوز

 قزوین-سید مرتضی نصری| مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 14 قرارداد واگذاری در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری استان مطرح و بررسی شد.

به گزارش تین نیوز، حمیدرضا خانپور بعد از پایان اولین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری در سالجاری افزود: در این جلسه تعیین تکلیف ۱۴ قرارداد و پرونده راکد واگذاری حق بهره برداری واحدهای تجاری خدماتی در شهرکهای صنعتی کاسپین1 و کاسپین2 ( آبیک ) و آوج با حضور متقاضیان بررسی شد که ، دو قرارداد راکد منجر به فسخ گردید و 12پرونده‌ مطرح شده در هیات برابر رای داور و حکم مرضی الطرفین و نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منجر به اعطای مهلت جهت انجام تعهدات گردید.

وی تصریح کرد:  تمامی قراردادهای مذکور مربوط به متقاضیانی است که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچگونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند.

خانپور با اشاره به آزاد سازی اراضی شهرکها و نواحی صنعتی بیان داشت: در طول سه سال گذشته با برگزاری هفت جلسه هیئت حل اختلاف و داوری و رسیدگی 91 پرونده قرارداد راکد، آزادسازی و خلع ید  21 هکتار زمین صنعتی از اراضی راکد اقدام گردیده و در راستای جذب سرمایه گذاران صنعتی دارای اهلیت، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار گردیده و میگردند.

قابل ذکر است متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین صنعتی تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های صنعتی خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.