| کد خبر: 193850 |

◄ تجهیز راهدارخانه مرکزی اردبیل به سامانه های هوشمند والکترونیکی

تجهیز راهدارخانه به سامانه های هوشمند والکترونیکی در استان های اردبیل همدان و مازندران درحال اجراست.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در بازدید از ساختمان در حال احداث راهدارخانه مرکزی اردبیل گفت:با توجه به اینکه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل جزء ادارات پیشرو در حوزه پروژه ها و فناوری های نوین است،تلاش می کنیم با ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم استودیوی خبری مرکز مدیریت راههای اردبیل را ایجاد کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، حسین متولی توجه به بازارگاه ها و استارت آپ هارا در جهت افزایش بهره وری ناوگان ، حذف دلال ها ودر دست بودن آمار صاحبان کالا و بار از ماموریت های مهم سازمان راهداری عنوان کرد و افزود:بازارگاهها بعنوان یک واسطه الکترونیکی بین صاحبان کالا و شرکت هاهستند که نیمی از مشکلات راننده را تسهیل می کند وعلاقمندان با ارائه مدارک مجوزهای لازم را اخذ کرده و در حال حاضر نیز 15 استارت آپ در سازمان راهداری فعال است.

متولی با اشاره به اینکه بحث تمرکز سامانه های نوبت دهی در پایانه ها جزء پروژه های ملی است گفت :این مهم در استان های اردبیل همدان و مازندران درحال اجراست.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور از راه اندازی سامانه توزیع لاستیک در همه استان های کشور خبرداد و تصریح کرد:برای توجه به درخواست های و نیازهای رانندگان و تسهیل ارائه خدمات به انها از این پس تمام فرآیند توزیع از طریق سامانه انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه ساختمان راهدارخانه مرکزی در ۸ هزار متر مربع زیربنا و عرصه ۴ هکتاری درحال احداث است تصریح کرد: این پروژه 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد وتلاش می کنیم بهار سال 99 به بهره برداری برسد.

علی رحمتی گفت: ساختمان راهدارخانه مرکزی اردبیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حال احداث است که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تاسیسات است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.