بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
امیرحسنخانی در تذکر شفاهی:

یک کیلومتر آزادراه در استان خراسان جنوبی وجود ندارد

متاسفانه یک کیلومتر آزادراه در استان خراسان جنوبی وجود ندارد در حالی که در آستانه عید نوروز قرار داریم و بسیاری از مسیرها باید اصلاح شود که انجام نشده است.

یک کیلومتر آزادراه در استان خراسان جنوبی وجود ندارد
تین نیوز

 نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه یک کیلومتر آزادراه در استان خراسان جنوبی وجود ندارد در حالی که در آستانه عید نوروز قرار داریم و بسیاری از مسیرها باید اصلاح شود که انجام نشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از فارس، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس درباره زغال سنگ طبس تذکر داد و گفت: با توجه به این‌که این معدن به وزارت رفاه واگذار شده است اما نمایندگان این حوزه انتخابیه و اطراف آن بارها متذکر شدند که باید این موضوع بررسی شود. ما بنا نداریم جلوی رشد و توسعه را بگیریم اما حداقل درخواست ما آن است که این امر برای مدیران شهرستان کارشناسی و تبیین شود تا آنها بتوانند در این مورد تصمیم گیری کنند.

وی خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی افزود: متاسفانه یک کیلومتر آزادراه در استان خراسان جنوبی وجود ندارد در حالی که در آستانه عید نوروز قرار داریم و بسیاری از مسیرها باید اصلاح شود که انجام نشده است. برای مثال 5 کیلومتر از جاده بستان‌آباد به فردوس و اصلاح این مسیر باقی مانده و تصادفات آن تلفات زیادی دارد ضمن این‌که مسیرهای طبس به یزد و بشرویه به یزد و بشرویه به یزد دچار مشکلات مختلفی در راه‌ها است.

منبع: خبرگزاری فارس
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.