|
کد خبر:
158136
|
◄ مقاله/ بررسی جذابیت بازاریابی بین المللی برای محصولات غذایی
تین نیوز
بررسی جذابیت بازاریابی بین المللی برای محصولات غذایی مورد مطالعه کشور عراق از روح اله فتحی و حسین ابوالفتحی را از اینجا دانلود نمایید.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.