| کد خبر: 156703 |

امضای تفاهم‌نامه همکاری بندر نوشهر با کره جنوبی

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، تفاهم‌نامه همکاری درزمینهٔ انجام فعالیت‌های اقتصادی در بندر نوشهر با شرکتConsulting Co.Ltd J.J کشور کره جنوبی به امضاء رسید .

تین نیوز

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، همکاری درزمینهٔ انجام فعالیت‌های اقتصادی در بندر نوشهر با شرکتConsulting Co.Ltd  J.J  کشور کره جنوبی به امضاء رسید .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، بر اساس این تفاهم‌نامه که عصر دوشنبه 13 آذرماه در بندر نوشهر به امضای محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و Ju Yeon park مدیرعامل شرکت Consulting Co.Ltd J.J  رسید شرکت کره‌ای حدود 500 میلیون دلار در بندر نوشهر سرمایه‌گذاری خواهد کرد .

مدیرکل بنادر مازندران با اشاره به مفاد توافقنامه خاطرنشان کرد : در این توافقنامه شرکت کره‌ای علاقه‌مندی خود را جهت سرمایه‌گذاری در اجرای طرح توسعه اراضی بندر نوشهر برای انجام فعالیت‌های مرتبط دریایی و بندری بر اساس طرح‌های مصوب سازمان بنادر و دریانوردی و با رعایت مقررات جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود .

انزان پور افزود : همچنین مقرر شد شرکت کره‌ای ظرف مدت یک ماه از تاریخ امضاء توافقنامه نسبت به تقاضای اخذ مجوز سرمایه‌گذاری از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران اقدام نماید .

وی تصریح کرد : این توافقنامه هیچ‌گونه بار مالی و حقوقی برای طرفین نداشته و طرفین موافقت نمودند که جزئیات اجرایی مربوط به طراحی ، اجرا ، میزان هزینه‌های طرح ، دوره بازگشت سرمایه و بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری که در اثر اجرای این توافقنامه صورت خواهد گرفت را بر اساس قراردادی که متعاقباً تنظیم و امضاء خواهند نمود مورد اقدام قرار دهند .

تفاهم‌نامه بندر نوشهر و کره

تفاهم‌نامه بندر نوشهر و کره

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.