| کد خبر: 148479 |

رئیس شورای حمل و نقل استان تاکید نمود:

پروژه های اقتصاد مقاومتی شورای حمل و نقل استان با اثربخشی و حساسیت بیشتری دنبال شود

رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان گفت:تلاش مضاعف در جهت دنبال کردن مستمر پروژه های اقتصاد مقاومتی شورای حمل و نقل استان جهت اثربخشی بیشتر باید در دستور کار اعضاء شورا باشد.

تین نیوز

رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان گفت:تلاش مضاعف در جهت دنبال کردن مستمر پروژه های اقتصاد مقاومتی شورای حمل و نقل استان جهت اثربخشی بیشتر باید در دستور کار اعضاء شورا باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس حسین محبوبی در جلسه شورای حمل و نقل استان که با حضور مدیران و مسئولان زیرمجموعه وزارت راه وشهرسازی در استان و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اداره کل راه وشهرسازی در خصوص جمع بندی برنامه های اقتصاد مقاومتی حوزه راه و شهرسازی در استان گلستان برگزار شد گفت:برقراری ارتباط موثر و هماهنگی در بین ادارات شورا با هدف اثر بخشی بیشتر و استفاده از امکانات و کنار زدن محدودیت ها از مهمترین اهداف شوراء در این برهه زمانی ، با توجه به نام سال توسط مقام معظم رهبری و برنامه های تکلیفی ابلاغ شده و برنامه ها و طرحهای تهیه شده  سایر دستگاه های عضو می باشد.

وی افزود:ایجاد هماهنگی در این مجموعه برای تبادل اطلاعات و استفاده از امکانات یکدیگر در رفع مشکلات تا حصول نتایج مورد نظر و از پیش تعیین شده موجب افزایش راندمان شوراء و هم افزایی و انتفاع هم استانی های عزیز در این بخش خواهد شد.

محبوبی ادامه داد: باید طرح  ها و پروژه های سالجاری با نگاه ارتقاء زیر ساخت ها وبا هدف ایجاد اشتغال و تولید در سطح استان تعریف شود.

رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان بیان داشت : با نگاه به ظرفیت های استان باید پروژه های اساسی و محوری را مطرح و مطالبات خود را در جهت پیشبرد آن در سطح استان و ملی داشته باشیم و رونق اقتصادی استان را در تهیه طرحها و برنامه ها مد نظر قرار دهیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : شناسنامه دار کردن پروژه هادر حوزه حمل و نقل و شفاف نمودن نوع مشارکت و تعامل سایر دستگاه ها را بسیار مهم و اساسی خواند و افزود با این روش رسیدن به هدف تسهیل و کارها به صورت بسیجی و گروهی انجام می شود.

گفتنی است در این جلسه کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در خصوص چگونگی تدوین واجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی به مدیران شورای حمل ونقل استان توضیحاتی ارائه نمودند.

برنامه های ابلاغی به شورای حمل ونقل استان گلستان در حوزه های ارتقاء توان ملی ، جذب وتوسعه و تعمیق تکنولوژی،تامین مالی و سرمایه گذارو تجارت خارجی (توسعه صادرات غیرنفتی و مدیریت هدفمند واردات )در بخش های راه ،عمران و بهسازی شهری ،شهرسازی ،مسکن و املاک و حقوقی ،راه اهن ،فرودگاه ،حمل ونقل برون شهری،دریا نوردی می باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.