| کد خبر: 144394 |

امامی خبر داد

مهر تایید بازرس قانونی بر وضعیت سال مالی 95 شرکت فرودگاه‎ها

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران طی گزارشی وضعیت سال مالی 95 شرکت فرودگاه‎ها مطلوب عنوان کرد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران طی گزارشی وضعیت سال مالی 95 شرکت فرودگاه‎ها مطلوب عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران محمدرضا امامی گفت:  بر اساس بخشی از گزارش بازرس قانونی، وضعیت مالی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران (سهامی خاص) در 30 اسفند 1395 و عملکرد مالی و جریان‎های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می‎دهد.

وی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اخذ این اظهار نظر مطلوب از سازمان حسابرسی مصمم‎تر از گذشته در مسیر خدمتگزاری حرکت می‎کند، گفت: این موفقیت با لطف خداوند متعال و هدایت مدیرعامل محترم و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت و با مساعدت همه بخش‎ها و بویژه تلاش شبانه‎روزی همکاران عزیز و پرتلاش در بخش مالی شرکت به دست آمده است.

امامی با یادآوری اینکه طی دو سال گذشته اقدامات مؤثر و ارزشمندی در حوزه امور مالی در شرکت صورت گرفته است، گفت: مجموع این اقدامات منجر به کاهش بندهای حسابرسی شد و به جرأت می‎توان گفت که با توکل بر خداوند متعال، گزارش حسابرسی ارائه شده شرکت یکی از بهترین گزارش‎ها در سطح وزارت راه و شهارسازی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: البته با توجه به مسیری که توسط مدیران عالی شرکت طراحی و ترسیم شده است و همچنین نظرات وزیر ارزشمند راه و شهرسازی و در نظر گرفتن شأن خدمت به مردم ایران عزیز و آرمان‎های حضرت امام (ره) و رهبری بزرگوار و خون شهدای گرانقدر هنوز در آغاز راه هستیم و راهی طولانی در مسیر رسیدن به الگوی اسلامی- ایرانی ارائه خدمت در پیش داریم که با توکل بر خداوند متعال در این مسیر گام برمی‎داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.