| کد خبر: 14022 |

تشکیل کارگروه مشورتی شورای اسلامی شهر تهران با مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران

تین نیوز |  رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تشکیل کارگروه مشورتی شورای اسلامی شهر تهران با  این مرکز خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، دکتر بابک نگاهداری در جلسه مدیران این مرکز با اعلام خبر فوق گفت: کارگروه مشورتی شورای شهر حلقه واسطی است میان مدیریت ها و مجموعه شورای شهر.
وی افزود: قرار است شورای شهر در این کارگروه مشورتی از نتایج مطالعاتی مرکز استفاده نماید لذا از مدیران این مرکز می خواهم تا در این حوزه پر قدرت وارد شوند و مطالعات خود را با جدیت بیشتری در اختیار شورای شهر قرار دهند تا به کاربست اجرایی برسد.
وی اظهار کرد:  این فرصت بسیار طلایی است تا مرکز بتواند در حوزه تصمیم‌سازی شهر جایگاه مشخص‌تری در نهاد تصمیم سازی پیدا کند .
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران ادامه داد:  در این کارگروه مشورتی سعی شده تا از تمامی تخصص‌های حوزه مدیریت شهری استفاده شود. لذا از مدیران مرکز می خواهم تا با جدیت بیشتری بر روی موضوعاتی که به مرکز ارسال می شود اقدام نمایند و  نظرات تخصصی ارائه دهند.
در ادامه این جلسه نیز معاون علم و فناوری مرکز در خصوص نحوه برگزاری نشست های تخصصی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و  تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه‌ها  سخن گفت و از افزایش برگزاری نشست‌های این مرکز از نیمه دوم شهریور ۹۳ در دانشگاه‌ها خبر داد.
گفتنی است مدیران مرکز نسبت به هر یک از مسائل مطرح شده اظهار نظر کردند و به ارائه پیشنهاد پرداختند.
در پایان این  جلسه نیز مراسم تکریم و معارفه معاون مالی و پشتیبانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار شد و  ضمن تقدیر از زحمات مهندس وحید شاه حسینی، مهندس محسن جلالی فراهانی به این سمت منصوب شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.