| کد خبر: 140157 |

توسعه اقتصادی و افزایش درآمدهای مردم با لغو ویزای اتباع خارجی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت برداشته شدن ویزا برای اتباع خارجی وارده به منطقه آزاد اروند؛ این مسئله سبب رونق و توسعه اقتصادی و افزایش درآمدهای مردمی می شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت برداشته شدن ویزا برای اتباع خارجی وارده به منطقه آزاد اروند؛ این مسئله سبب رونق و توسعه اقتصادی و افزایش درآمدهای مردمی می شود.

 اسماعیل زمانی در دیدار با سردار رضائیان رئیس پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه نقطه نظرات خود با برنامه پیشنهادی ارائه شده در جلسه، دستور همکاری با پلیس را در این زمینه صادر کرد.
وی اظهار کرد: انتظار می رود تا ورود و خروج مسافران خارجی بدون ویزا به منطقه آزاد اروند در آینده بسیار نزدیکی به مرحله اجرا در آید.
به گفته وی این موضوع در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی و درآمدهای مردم منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.
سردار رضائیان رئیس پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه ریزی پلیس امنیت و اطلاعات جهت استقرار واحدهای مربوطه و سیستم های کنترل واقعی و مجازی جهت تسهیل ورود اتباع بیگانه بر اساس قوانین مناطق آزاد ( و بدون نیاز به روادید) به منطقه آزاد اروند ارائه کرد.
وی همچنین از همکاری خوب و دلسوزانه سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه دفتر مرکزی حراست این سازمان با پلیس اطلاعات و امنیت ناجا در تهیه نقشه راه جهت اجرای مقررات در منطقه ازاد اروند قدردانی کرد.

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.