| کد خبر: 140039 |

وزیر نیرو:

افتتاح بیش از 235 میلیارد تومان پروژه در کرمان

وزیر نیرو با بیان اینکه در این دوره با دست پر به استان کرمان سفر کرده ام گفت: پروژه های افتتاح شده در کرمان به ارزش 235 میلیارد تومان است و میزان سرمایه گذاری پروژه های کلنگ زنی شده نیز یکهزار و 750 میلیارد تومان است.

تین نیوز

وزیر نیرو با بیان اینکه در این دوره با دست پر به استان کرمان سفر کرده ام گفت: پروژه های افتتاح شده در کرمان به ارزش 235 میلیارد تومان است و میزان سرمایه گذاری پروژه های کلنگ زنی شده نیز یکهزار و 750 میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا حمید چیت چیان روز پنجشنبه در سفر به شهرستان زرند و در آئین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان افزود: در برنامه های کرمان پروژه های متعددی به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شد و یکی از مهمترین این برنامه ها، افتاح نیروگاه 20 مگاواتی خورشیدی در بخش ماهان و با سرمایه گذاری خارجی بود.

وی با اشاره به افتتاح آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پست های 400 کیلو ولت جیرفت و کهنوج و افتتاح تصفیه خانه کهنوج عنوان کرد: بین وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی رابطه خوبی برقرار است و تقریبا در تمام مواردی که برای اداره صنعت آب و برق به مجلس مراجعه کردیم از حمایت نمایندگان بهره مند بوده ایم.
وزیر نیرو در ادامه از اقدامات استاندار کرمان تقدیر کرد و گفت: علیرضا رزم حسینی با فکر مبدع، نوع آور و توسعه گرا تمام طرح ها و مسائل این استان را به صورت جدی پیگیری و دنبال می کند.
چیت چیان از نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر کرد و افزود: وی علاوه بر اقدامات توسعه ای، نقش ویژه ای را در حمایت از صنعت آب و برق در مجلس شورای اسلامی ایفا می کند و در تمام مسائل مبتلابه صنعت برق و آب در صف مقدم حمایت ها قرار دارد.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی نیز با بیان اینکه 320 مگاوات ظرفیت جدید برق به ظرفیت های موجود استان کرمان اضافه می شود گفت: برای آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی زرند تمهیدات لازم اندیشیده شده است که امید می رود در سال 98 فاز نخست این نیروگاه که واحد گاز است وارد مدار توزیع شود.
هوشنگ فلاحتیان ادامه داد: 15 هزار مگاوات نیروگاه در کشور وجود دارد که بالای 35 سال عمر دارد و راندمان سه هزار مگاوات از این نیروگاه ها زیر 20 درصد است.
نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان زرند با حضور وزیر نیرو، استاندار کرمان و جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
حضور در شورای حفاظت منابع آب استان کرمان از دیگر برنامه های وزیر نیرو به استان کرمان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.