| کد خبر: 136072 |

دود واردات خودروهای لوکس پرمصرف در چشم مردم

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه خودرو لوکس بر مبنای حجم موتور تعیین می‌شود،گفت: خودروهای لوکس وارداتی با مصرف سوخت بالا و استفاده از یارانه سوخت به مردم ضرر می‌رسانند.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه خودرو لوکس بر مبنای حجم موتور تعیین می‌شود،گفت: خودروهای لوکس وارداتی با مصرف سوخت بالا و استفاده از یارانه سوخت به مردم ضرر می‌رسانند.

 

 

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تعریف خودرو لوکس برای واردات به کشور، گفت: خودرو خارجی در ایران بالاترین قیمت خود را دارد، با توجه به چهار برابر شدن قیمت ارز در کشور تعرفه‌های واردات خودرو کاهش پیدا کرده است.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که در کشور خودرو لوکس استفاده می‌کنند چندین برابر قیمت جهانی آن‌ را پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: تعرفه واردات خودرو لوکس در کشور هزینه می‌شود، اگر کسی مایل است از خودرو لوکس استفاده کند هیچ مشکلی وجود ندارد، هزینه اضافه خرید خودرو لوکس در کشور هزینه می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعریف دریافت تعرفه واردات خودرو لوکس در کشور را بر مبنای حجم موتور تعیین می‌کنند، گفت: واردات خودرو لوکس با مصرف سوخت بالا به کشور آسیب می‌رساند و از حق همه مردم استفاده می‌کند، خوب زندگی کردن هیچ اشکالی ندارد اما هزینه آن باید پرداخت شود.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن با تاکید بر اینکه با توجه به بالا بودن تعرفه واردات خودرو لوکس به نفع مصرف کننده است که از خودروهای ارزان قیمت استفاده کند، خاطرنشان کرد: بخشی از بالا بودن تعرفه واردات خودرو به علت عملکرد ضعیف تولید کنندگان داخلی خودرو است.

 

وی در خاتمه گفت و گوی خود با خانه ملت تاکید کرد که مبالغ دریافتی از واردت کنندگان خودرو در کشور و برای همه مردم هزینه می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.