| کد خبر: 128938 |

◄ برون‌سپاری کلید موفقیت بخش هوایی

تین نیوز

سالن همایش شرکت فرودگاه‌ها اسفند ماه گذشته میزبان گفتگوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کارکنان معاونت توسعه و مدیریت منابع بود.

 

به گزارش خبرنگار تیننیوز رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در این آیین در بخشی از سخنان خود گفت: شرکت فرودگاه‌ها سودآور نیست و هیچ‌گاه هم نخواهد شد و بابت این موضوع حدود ۴۰۰ – ۳۰۰ میلیارد تومان از شرکت خارج شده است.



وی اظهار داشت: طی دو سال اخیر برای تثبیت شرکت تلاش کردیم. اکنون پرونده قانون دائمی بسته شده است در حالی که شرکت فرودگاه‌ها موفق شد از آن سه سهم داشته باشد.



مه‌آبادی ادامه داد: ارائه خدمات وارسی پروازی، صادرات خدمات فرودگاهی، صادرات خدمات مهندسی و ساخت فرودگاه از جمله توانمندی ما برای تبدیل موجودی‌ها به درآمد است و هدف ما مصرف منابع به نحو احسن است.


مه‌آبادی ماموریت اصلی کارکنان شرکت فرودگاه‌ها را در معنای واژه «تغییر» و «بهینه شدن منابع» برشمرد و گفت: باید مقدار و قیمت محصول، منابع مالی و انسانی را تغییر دهیم، این موضوع کار شماست زیرا همه درآمدهای ثابت و جاری در اختیار شماست. در واقع کسب تکریم ملی هم به این موضوع وابسته است...

 

پس از انتشار این خبر در پایگاه خبری–تحلیلی صنعت حمل‌ونقل، تین‌نیوز؛ یکی از کاربران پیامی ارسال کرد که در ادامه می‌خوانید.

 

در این پیام آمده است: سخنان بسیار خوبی گفته شد و امید است دنبال و اجرا شوند، ولی «کلید» در برون‌سپاری مسئولیت‌هاست.

 

این کاربر افزوده است: با برون‌سپاری بخش خصوصی می‌تواند از زبده ترین، ماهرترین، مجرب‌ترین و کارآمدترین نیروهای داخلی و خارجی استفاده کند تا موانع سن و استخدام توسط شرکت وجود نداشته باشند.

 

در ادامه پیام این کاربر عنوان شده است: قراردادهای ئیپیسی با ساختار جوئینت وِنچِر (مشاور + پیمانکار)، به‌شرطی که مشاور ایرانی بتواند با خارجی‌ها وارد پروژه‌ها در همه ابعاد (مطالعه، آموزش، طراحی، سرمایه گذاری، اجرا، اداره، نگهداری، واگذاری) شود، تنها راه است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.