| کد خبر: 128587 |

نرخ اجاره کشتی‎های نفتکش افزایش می‎یابد

تین نیوز

شرکت کشتیرانی Scorpio Tankers پیش‎بینی کرد که با افزایش تقاضا که اکنون در حال وقوع است،نرخ اجاره کشتی‎های نفتکش نیز بالا رود.

 

به گزارش مارین تایمز، امانوئل لارو، مدیرعامل، و رابرت باگبی، رئیس هیئت مدیره این شرکت به سرمایه‎گذاران و تحلیلگران این حوزه اعلام کردند که نرخ اجاره کشتی‎های نفتکش در آستانه افزایش است.

 

لورو اظهار کرد: "یک فصل به بازگشت نرخ‎ها نزدیک شدیم، ما اکنون بیش از آنچه قبلا فکر می‎کردیم تهاجمی شده‎ایم." وی ادامه داد که کشتی‎های جدید جذب بازار می‎شوند و ذخیره محصولات نفتی به طور پیوسته در حال کاهش است، و گفت:"این نشان می‎دهد که تقاضای آینده بیش از مقدار پیش بینی‎هاست."

 

لورو گفت: "انتظار داریم که رشد تقاضا در نیمه دوم امسال از رشد عرضه کشتی‎ها بیشتر شود. صنعت کشتی‎سازی اکنون به هر شکلی که شده سعی در جذب قراردادهای ساخت کشتی جدید دارد، و از سوی دیگر ارزش دارایی‎ها روند روبه پائین خود را پشت سر گذاشته و اکنون در حال افزایش است."

 

وی افزود: "ما نظر مثبتی نسبت به آینده بازار کشتی‎های حمل محصولات نفتی داریم و از جایگاه شرکت خود راضی هستیم و می‎توانیم از روند افزایشی، استفاده مناسب را ببریم."

 

باگبی نیز افزود که در ماه‎های اخیر عواملی مانند تقاضا تا فعالیت محدود ساخت کشتی‎های جدید، و تحولات قانون‎گذاری بیش از انتظارات تغییر داشتند و بازارها بیش از باور کارشناسان به حال توازن درآمد.

 

وی تاکید کرد: "در زمانی نه چندان دور شاهد افزایش چشمگیر نرخ اجاره کشتی‎های نفتکش خواهید بود."

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.