| کد خبر: 127055 |

◄ ​موسوی نژاد: امنیت بیشتر قطارها با افتتاح پایانه شهید کلاهدوز

تین‌نیوز|

 سید حسن موسوی نژاد در خصوص بهره‌برداری از پایانه مترو شهید کلاهدوز گفت: با بهره‌برداری از این پایانه می‌توان انتظار داشت تعداد قطارها در این مسیر افزایش داشته و تعمیر و نگهداری واگن‌ها با دقت و سلامت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، صبح امروز پایانه شهید کلاهدوز در خط 4 مترو با حضور شهردار تهران و مدیرعامل شرکت متروی تهران افتتاح شد. این پایانه 16 هکتار زمین است که 20 هزار متر مربع آن مسقف است که یک برج مراقبت و 3 پست برق و همچنین 16 خط ریلی و 4 خط تعمیر و نگهداری برای این پایانه در نظر گرفته شده است. در همین خصوص سید حسن موسوی نژاد، کارشناس ریلی در خصوص افتتاح این پایانه با اشاره به اینکه شرکت تدبیر و عمران جم از ابتدای خط 4 در این پروژه فعالیت داشته و علاوه بر پایانه شهید کلاهدوز در پایانه اکباتان نیز ریل‌گذاری بخشی از خط را بر عهده داشت گفت: انجام پروژه شهید کلاهدوز مدتی به تأخیر افتاده بود که خوشبختانه در 2 سال اخیر دوباره فعال شده و امروز خوشبختانه به بهره‌برداری رسید.

موسوی نژاد در حاشیه مراسم افتتاح پایانه مترو شهیدکلاهدوز اظهار داشت: پایانه شهید کلاهدوز پایانه انتهایی خط 4 است که بعد از حدود 4 سال که از بهره‌برداری خط 4 می‌گذرد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه با مشکلاتی در زمینه تعمیر و نگهداری واگن‌ها همراه بود که خوشبختانه با حل این مشکل امروز شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن هستیم.

این کارشناس ریلی در ادامه تشریح کرد: با بهره‌برداری پایانه شهید کلاهدوز می‌توان انتظار داشت تعداد قطارها افزایش داشته و تعمیر و نگهداری واگن‌ها نیز با دقت و سلامت بیشتری انجام شود.

موسوی نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت تدبیر و عمران جم در این پروژه ادامه داد: شرکت تدبیر و عمران جم از ابتدای خط 4 در آن فعالیت داشته و علاوه بر پایانه شهید کلاهدوز، پایانه اکباتان و ریل‌گذاری بخشی از این خط را نیز بر عهده داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجام پروژه شهید کلاهدوز مدتی به تأخیر افتاده بود که خوشبختانه در 2 سال اخیر دوباره فعال شده و امروز خوشبختانه به بهره‌برداری رسید.

ویژگی اصلی این خط داشتن برج مراقبت و دارا بودن بیش از 20 هزار متر ساختمان است این بخش از مترو را متمایز کرده است. کارشناسان معتقد هستند راه‌اندازی پایانه مترو شهید کلاهدوز در کاهش زمان هدوه یا سرفاصله حرکت قطارها تأثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.