| کد خبر: 21515 |

◄ فعالیت های مپنا در حفاظت از محیط زیست و صنعت سبز

تین نیوز| در سال های اخیر، حرکت به سوی تولید محصولات جدید توسط شرکت ها برای پاسخ به نیازهای مشتریان با روش هایی پایدار و حافظ محیط زیست صورت پذیرفته است.

به گزارش تین نیوز، فرآیند کسب و کار در گروه های تولیدی و به خصوص در شرکت های هولدینگ، بر اساس نظام ساختار یافته‌ای در جریان است. در این ساختار که براساس تجارب منتج از فعالیت های انجام گرفته از ابتدای تأسیس این شرکت ها طراحی شده است؛ تعهد به جامعه و محیط زیست، مفهومی چند وجهی است که شرکت های فعال (در حوزه حمل و نقل) باید بدان توجه داشته و همواره، در توسعه کسب و کار، مسئولیت های اجتماعی خود مورد بررسی قرار دهند.

در این زمینه با توجه به ورود مپنا به صنعت حمل و نقل ریلی که به عنوان یک صنعت سبز و همگام با محیط زیست شناخته می شود و با هدف توسعه زیرساختی و فراگیری این صنعت در ایران صورت پذیرفته است باید گفت سرمایه‌گذاری در چنین ابعادی، نشان از رشد تقاضا در این عرصه و ضرورت انجام اقدامات زیربنایی دارد.

لذا در این خصوص مپنا در بدو ورود خود به این صنعت، با رویکردی مثبت و دوراندیشانه و با تکیه بر تجارب و سوابق خود، قدم برداشت و اینک پس از گذشت کوتاه زمانی، به یکی از فعالان جدی و مطرح این حوزه تبدیل شده است.

دراین زمینه یکی از اقداماتی که  شرکت مپنا و شرکت های تابعه این گروه، انجام داده اند ارتقای نگاه سازمانی در حوزه محیط زیست و دستیابی به استاندارهای موجود در این زمینه است که در زیر بدان اشاره می شود:
- تلاش در جهت ارتقای راندمان محصولات تولیدی از طریق همکاری با دارندگان جدیدترین فناوری های مرتبط در سطح جهان و دستیابی به دانش روز
- حرکت به سوی تولید محصولات جدید برای پاسخ به نیازهای مشتریان با روش هایی پایدار و حافظ محیط زیست

هرچند در نگاه اول به نظر می رسد چشم‌انداز فعالیت بخش ریلی مپنا، در حال حاضر بازار داخل کشور است اما بی تردید این مجموعه در آینده، وارد بازارهای هدف خارج از کشور نیز خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.