| کد خبر: 42315 |

دستور برای رفع سختی کار ۱۷ هزار راهدار

تین نیوز | معاون توسعه و مدیریت وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد: در حال حاضر در کشور 17 هزار نفر وظیفه نگهداری از راه‌ها را بر عهده دارند که با سختی‌ها و مشکلات بسیار زیادی مواجه هستندكه این موضوع  16 سال است که در حال پیگیری بوده كه روز گذشته این موضوع ابلاغ شده و در آینده این فوق‌العاده سختی کار به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

به گزارش  تین نیوز از وزارت راه وشهرسازی، سید سعید سید علایی در مراسم تكریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ابلاغ دستوری در راستای رفع سختی کار 17 هزار راهدار کشور به تمامی استان‎ها برای اجرا خبر داد و گفت: پرداخت فوق‌العاده ویژه 35 درصدی به كاركنان راه و شهرسازی در آینده نزدیک انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی خدمت به نظام را موهبتی الهی برشمرد و تصریح کرد: کارگزاران نظام و دولت همواره باید پاسدار این نعمت باشند و باید با خدمت بی‏ منت به مردم و با تلاش در راستای رفع مشکلات قدردان آن باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون تحول عظیمی در حوزه راه‎های کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: راه‌های کشور با ارزشی بیش از 200 هزار میلیارد تومان در حال مدیریت هستند که شامل 229 هزار کیلومتر انواع راه می‌شود كه از این مقدار 43000 کیلومتر راه شریانی پر تردد در كشور است كه بیش از 70 ترافیك در این محورهای صورت می‌گیرد.

سیدعلایی با اشاره به سختی کار راهداران و مشکلات آنان افزود: روز گذشته دستوری در راستای رفع سختی کار این قشر زحمت کش و رسیدگی به امور آنان به تمامی استان‎ها برای اجرا ابلاغ شد.
وی با اشاره به قرارگیری استان چهارمحال و بختیاری در کریدور شمال به جنوب خاطرنشان کرد: با قرار گرفتن این استان در این کریدور قسمت شمالی کشور به بخش جنوبی آن متصل شده و این استان از لحاظ ترانزیت بسیار پیشرفت خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی به یک هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه و 550 میلیارد ریال اعتبار در حوزه راهداری استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 300 کیلومتر راه روستایی در این استان وجود دارد که 70 درصد آن به طور کامل آسفالت شده و همچنین از لحاظ مسکن شهری 24 هزار واحد در مسکن شهری تكمیل شده است كه توفیق خوبی داشته‌اند و از این تعداد 12 هزار مسکن تحویل و 1900   واحد دیگر در حال تحویل به مالکان هستند.

وی هدف اصلی از تغییر مدیریت‌ها را تزریق خون جدید در رگ‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان‌ها عنوان و ادامه داد: با تغییر مدیریت‌ها می‌توانیم از نظرات و ایده‌های جدید مدیران استفاده کرده و به بهترین شکل به مردم خدمت کنیم.
در پایان این مراسم از زحمات علی علیخانی تقدیر و قاسم قاسمی به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل راه و شهرسازی معرفی شد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.