| کد خبر: 260281 |

وزارت راه و شهرسازی فراخوان عمومی پروژه های مطالعاتی در حوزه حمل و نقل صادر کرد

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی از فراخوان عمومی پروژه های پژوهشی-تحقیقاتی سال ۱۴۰۲ این معاونت برای واگذاری به مراکز پژوهشی و دانشگاهی خبر داد.

تین نیوز

شهریار افندی زاده معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اعلام فراخوان عمومی پروژه های پژوهشی - تحقیقاتی سال ۱۴۰۲ این معاونت، هدف از این فراخوان را که به طور رسمی در سایت رسمی وزارت راه و شهرسازی درج شده است، جذب مراکز پژوهشی و دانشگاهی ذی صلاح برای انجام پروژه های پژوهشی - تحقیقاتی معاونت حمل ونقل برای سال ۱۴۰۲ برشمرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تعریف و تدوین عناوین پروژه های پژوهشی - تحقیقاتی حوزه معاونت حمل ونقل در راستای پروژه های مطالعاتی این معاونت انجام گرفته تا پیش نیازهای مطالعاتی و اجرایی حوزه حمل و نقل را تامین کند.

وی افزود: برای نیل به این هدف، در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ سلسله نشست های تخصصی با همکاری دفاتر حوزه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. 

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این مقطع پروژه پژوهشی - تحقیقاتی با موضوع "ساخت مدل برای طرح های زیربنایی حمل و نقل" به فراخوان گذاشته می شود.

افندی زاده همچنین یادآور شد: اسناد پیش نیاز برای شرکت در این فراخوان، دربردارنده «الگوی اسناد ارزیابی کیفی  RfQ»  و «رئوس کلی شرح خدمات موضوع» در تارنمای رسمی وزارت راه و شهرسازی به نشانی https://www.mrud.ir ، بخش "پروژه های مطالعاتی معاونت حمل و نقل"، بارگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: واپسین مهلت برای ارسال اسناد، حداکثر تا تاریخ هجدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آقایان مسئول بدون مسئولیت فکری به حال و روز ازادراه زنجان تبریز بکنید چقدر باید خودروهای حمل ونقل بار و مسافر باید تاوان خسارات جانی و مالی را تقبل کنند تا شما آسفالت این جاده را ترمیم کنید ازادراه فوق مانند زمین شخم خورده کشاورزی است ایها الناس ! خیانت تا کجا ؟ کم کاری و بی تفاوتی تا کجا ؟

  • امیر یوسف نواز 0 0

    چند نکته برای راننده های صنعت حمل و نقل بسیار مهم است زمانی در پایانه های بنادر روغن و لاستیک داده میشد اما انزمان هیچ امنیت شغلی در این صنعت وجود نداشت -جاده ای خوب مراکز رفاهی بیمه قدرتمند مراکر پشتیبانی مالی وکوتاه کردن دست واسطه های منفعت طلبی که مثل موریانه دراین صنعت وجود دارند

  • شهرام 1 0

    مشکل حمل و نقل اینه رانندگانی که بار اصلی را بدوش میکشن از زحمات خودشون بدون بهره هستند بابا مثل اول انقلاب ماشین‌ها را به رانندگانی بدهید که تا کنون ماشین نداشته اند و یک عمر شوفر مردم هستند

  • علی 0 0

    بالاخره یک متفکر وارد میدان کارآمدی و خدمت شد!
    تعجب می کنم این درخواست صادر شده و پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه اجازه بدهید کار عملی رو هم شرکت های خصوصی انجام بدهند و شرکت‌های دولتی و خصولتی و امثال بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم رو به خاطر رضای خدا از این موارد کنار بگذارید که خیر دولت و حکومت و ملت و کشور در این است.تمام