| کد خبر: 262901 |

◄ محموله‌ های فوق سنگین وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین وارداتی به وزن 264 تنی و 162 تنی در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین وارداتی به وزن 264 تنی و 162 تنی در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ، حسین عباس نژاد روز شنبه درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی اظهار داشت: این محموله های وارداتی به وزن 264 تنی و 162 تنی و هرکدام به طول 23 متر ، هفت متر ارتفاع و با هشت متر عرض از یکی از کشورها بارگیری و در بندر شهید رجایی تخلیه شد . 

وی ادامه داد : این محموله از نوع بویلر گاز طبیعی است که با استفاده از یک دستگاه جرثقیل (کرین بارج) هزار تنی با به کارگیری 20 نفر نیروی انسانی و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان هشت ساعت از روی کشتی تخلیه شد. 

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این محموله ها بر روی کشنده های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت . 

عباس نژاد خاطرنشان کرد: این نگله که توسط یکی از شرکت های خدمات بندری و دریایی مستقر بندر شهید رجایی وارد شده پس از تخلیه و بارگیری و انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد پتروشیمی دهلران انتقال پیدا کرد . 

"نگله" کلمه ای است ظاهرا هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.